Saten Yüz Germe – Exilis Elite Kollojen Bakımının Faydaları

20 li yaşlardan itibaren ciltte kolejjen üretimi yavaşlama başladığında cilt canlı ve diri gergin görünümü azala bilir. Bunun üstüne kişilerin sosyal yaşamı beslenme çevresel faktörler kullanılan yanlış ürünler buna eklenince bu süreç olumsuz bir şekilde ciltte yaşlanma olarak ortaya çıkabiliyor.

Cildinizin canlı kalması için nem büyük ölçüde önem arz etmektedir.

Kollejen üretiminin yavaşlaması nem kaybını ortaya çıkartmaktadır çünkü cilt altında bulunan kollejen nem tutan önemli bir yapı taşıdır. Cilt nemi kaybetmeye başladıgında sarkma ve kırışıklıklar belirgin halde ortaya çıkmaya başlar.Yavaşlayan kollajen artışı hücrenin bir nevi tembelleşmesi sonucu ortaya çıkar.

Bu süreçte kollejen hücrelerini uyarak ona bir nevi komut vererek yeniden çalışmasını sağlayacak medikal bir destege ihtiyacı var. Bunun için Yeni nesil teknoloji olan Exilis Elite diğer adı saten yüz germe ile kollejen bakımı ile yaptıgımız uygulamalar bu süreci kişinin lehine çevirmektedir.

Utrason dalgaları cilde uygulandığında mekanik etkisi ve Fokuslu radyofrekans oluşturdukları ısı etkisiyle bağ dokumuzu oluşturan kollogen sentesizini uyarmakta ,ayrıca cildimizin esnekliğini sağlayan elastin liflerini sıkılaştırmaktadır. Cildin tüm katmanlarını eşit oranda yeniler ,hücre dnasını güçlendir . hücre onarımı sağlayarak hasarlanmış dokunuzu iyileştirerek gençleştirir bu nedenle doğal gençleşme denir.Saten vücut germe en iyi cilt germe en iyi kırışıklık azaltma ve Antıagın en iyi selülit giderme en iyi şekillenme ödüllü sistemidir.30 yaşından sonra veya cilt yaşına bağlı olmak üzere yaşlanmaya karşı korunmak için uygulanması önerilmektedir ideal yüz şekline V dönüştürür var olanı korumaya alır.

Yapılan biopsi çalışmalarıyla üç ay sonra %152 kollejen artışı olmuştur .altıncı ayında kollejenler % 300 maksimum seviye ulaşır onaylı kollejen artırımından ötürü en iyi kollejen bakımıdır. ayrıca göz altı morluk torbalanmaları ve kırışlıkları azaltığı için en iyi onaylı göz bakımıdır .saten yüz ,göz ,boyun ve dekoltede tüm ciltde yarattığı etkiyi hiç bir ürünler ve bakımlardan bu denli etki alamazsınız cilde yapılan çalışmalarıyla bu farklılığıda ispatlamıştır .hergün daha canlı ve parlak saten gibi bir cilt için 4veya 6 seas uygulamak ve korumak için 6 ayda bir yapılmasını önermekteyiz bu şekilde cildi tamir edip kollejeni artırarak acısız iğnesiz cilde hiç bir şey enjekte etmeden doğal genleşme sağlanarak her gün parlayan bir cilt ile yaşınızın en iyisi olabilmektesiniz.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler