Ameliyatsız Cilt Sıkılaştırma

Ameliyatsız Cilt Sıkılaştırma : Güzel yaş almak, yaşımızın en iyi versiyonunda olmak kuşkusuz ki birçoğumuzun hayali. Söz konusu güzel yaş almak olduğunda içinde bulunduğumuz çağda yıllara meydan okumak artık eskisinden çok daha kolay.

Geçtiğimiz yıllarda daha genç ve güzel görünmek, daha zinde ve fit olmak kuşkusuz ki günümüzden çok daha zordu. Özellikle cildimizin kısa sürede deformasyonlara açık hale gelmesi nedeniyle yaşımız ilerledikçe cildimiz kırışmaya ve matlaşmaya başladığı için iyi görünebilmek adına mecburen estetik ameliyatlara yönelirdik çünkü bu kırışma ve matlaşma maalesef bizleri olduğumuzdan çok daha yaşlı ve yorgun gösteriyordu. Ancak, artık devir değişti.

Günümüzde daha genç ve daha güzel görünmek istediğimizde estetik operasyonlar artık son seçenek olarak karşımıza çıkıyor. Hatta günümüzde bazı plastik cerrahlar dahi estetik operasyonlardan ziyade daha genç bir görünüm elde edebilmek için medikal teknolojilerden destek alıyor.

Daisy Poliklinik ailesi olarak danışanlarımızın istedikleri daha genç görünümü elde etmeleri için her gün çabalıyor ve danışanlarımıza son teknoloji yenilikleri sunarak onların klinik ortamda, kısa sürede daha genç bir görünüme kavuşmalarına yardımcı oluyoruz.

Peki genç görünmek neden bu kadar önemli? Hani her yaşın kendi güzelliği vardı? dediğinizi duyar gibiyiz.

Evet, kesinlikle her yaşın kendine has bir güzelliği olduğuna bizler de katılıyoruz. Ancak daha iyisine ulaşmak varken ve yaşımızın en iyi haliyle görünmek varken deformasyonlara boyun eğmeyi reddediyoruz.

Daha güzel daha genç ve daha fit görünmenin herkesin hakkı olduğunu düşünüyoruz. Hali hazırda içinde bulunduğumuz çağ da bizlerin bu iyiye yönelme halini destekliyor ve bizlere teknolojinin de yardımıyla birçok farklı seçenek sunuyor.

Ameliyatsız estetik uygulamalar arasında her geçen gün popülerliğini artıran uygulamalardan biri olan ameliyatsız cilt sıkılaştırma işlemleri, kuşkusuz ki daha genç görünmenin anahtarı olarak kabul ediliyor.

Genç görünmek, estetikte bütünsel yaklaşım felsefesinin benimsenmesiyle mümkün olan bir durumdur.

Estetikte bütünsel yaklaşım nedir derseniz hemen şöyle açıklayalım; olduğumuzdan daha iyi görünmemizi sağlayacak birçok etmen söz konusudur. Bu etmenlerden sadece bir tanesine müdahalede bulunmak, bizlere istediğimiz sonucu vermez hatta tam tersi yapay bir görünüm elde etmemize neden olur. Ancak tüm etmenlere müdahale ettiğimizde o zaman ortaya doğal görünümden ödün vermeden daha iyi bir versiyonumuz ortaya çıkar.

Nasıl mı?

Hemen bir örnekle anlatalım. Örneğin ameliyatsız cilt sıkılaştırma işlemini ele alalım. Daha genç ve güzel görünmenin olmazsa olması, sıkı ve gergin bir cilttir. Peki ciltteki gevşemelere müdahalede bulunmak, bizlerin daha genç görünmesi için yeterli midir?

Hayır.

Cildimiz, katmanlardan oluşan bir yapıya sahiptir. Bununla birlikte bizleri meydana getiren bedenimiz de birçok elemanı içerisinde barındırır. Kişi yaşlandığında veya günümüzün popüler söylemiyle yaş aldığında bu elemanlardan sadece bir tanesi yaşlanmaz, deforme olmaz. Hepsi yaşlanıp deforme olur. Dolayısıyla daha iyi bir görünüme sahip olmak için deforme olan her bir yapıya müdahale edilmesi gerekir. Özellikle daha genç bir görünümün arzulandığı uygulamalarda maalesef bu nokta çoğu zaman atlanmaktadır. Halbuki bütünsel bir yaklaşımla daha yüksek başarı elde etmek mümkündür.

Daisy Poliklinik ailesi olarak tüm ameliyatsız estetik uygulamalarda, vücut ve cilt işlemlerinde bütünsel yaklaşımı önemsiyor, danışanlarımıza bu doğrultuda bir uygulama protokolü hazırlıyoruz.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma, estetikte bütünsel yaklaşım doğrultusunda sıklıkla uyguladığımız işlemlerin başında geliyor. Öyle ki birçok kadın ve erkek daha genç bir görünüme sahip olmak için birçok farklı merkezde pek çok uygulama yaptırıyor ancak yeterli sonucu alamıyor. Biz, Daisy ailesi olarak danışanlarımızın ciltlerini analiz ediyor, doğru bir değerlendirmenin akabinde tekil veya kombine işlemler uyguluyoruz.

Ameliyatsız Cilt Sıkılaştırma Tedavilerinde Hangi Teknolojilerden Faydalanıyorsunuz?

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları kapsamında danışanlarımıza Exilis Elite ve Ultra 360 gibi ciltte adeta saten etkisi yaratan uygulamalardan kombinasyon yapıyor, dahası uyguladığımız işlemlerin kalıcılığını artırmak için kollajen lazeri olarak da bilinen Red Touch ile cildin kendi onarım sürecini devam ettirmesine yardımcı oluyoruz.

Başarılı bir cilt gençleştirme için cildin sıkı ve gergin olması önemlidir. Katmanlardan oluşan cilde, Exilis Elite ve Ultra 360 uygulamalarıyla ultrason ve radyofrekans dalgalarını beraber veriyor, cilt altında yakaladığımız yüksek ısı sayesinde ciltte kontrollü hasar oluşturarak kollajen üretimini tetikliyoruz. Tetiklenen kollajen üretiminin daha da hızlanması ve ciltte daha kısa sürede toparlanma sağlaması için kollajen lazeri olarak da bilinen ve İsviçreli bilim insanları tarafından özel bir dalga boyuyla üretilen Red Touch lazeri uyguluyoruz. Böylelikle ciltte epidermis ve derin dermiş tabakalarına müdahale ederek 360 derecelik bir sıkılaşma sağlıyoruz.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları, güzel yaş almayı arzulayan herkesin mutlaka yaptırması gereken uygulamalardır. Sıkılaşan cilt sayesinde sadece güzel yaş alınmaz aynı zamanda yüz ovali belirginleşir, jawline olarak da bilinen çene hattı ortaya çıkar. Böylelikle kişiler sadece daha genç bir görünüme kavuşmakla kalmaz aynı zamanda yüz hatları daha da belirginleştiği ve gıdı bölgesiyle yüz arasındaki çizgi daha da biçimlendiği için olduklarından daha da zayıf ve ince bir yüz görünümüne kavuşurlar. Bununla birlikte doğru bir analiz sonrası başarılı şekilde planlanan bir ameliyatsız cilt sıkılaştırma seansı, ileriki yıllarda ortaya çıkacak olası yüz germe ameliyatını da erteleyebilmenize olanak sağlar. Doğru şekilde uygulandığı takdirde ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamalarıyla uzun yıllar boyunca yaşınıza göre çok daha gergin ve sıkı bir cilde sahip olabilir, daha genç görünmek için yüz germe ihtiyaçlarına ihtiyaç duymadan konforlu bir yaşam sürebilirsiniz.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları, birçok farklı kombinasyonla yapılan işlemler olmakla birlikte kliniğimizde kullandığımız işlemlerin tamamı; etkinliğini kanıtlamış ve bizlerin yüksek hasta memnuniyeti sağladığı başarılı uygulamalardır. Uzman kadromuzla gerçekleştirdiğimiz ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları için Nişantaşı’nda ve İskenderun’da bulunan merkezlerimize her zaman başvurabilirsiniz.

Yeni nesil etkin ameliyatsız cilt sıkılaştırma tedavileri ile ilgili merak edilen soruları ve cevaplarını sizler için derledik! Ayrıca uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları kombine tedaviler midir?

Daisy Poliklinik ailesi olarak güzel yaş almak için yapılan ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamalarında Exilis Elite, Ultra 360 ve Red Touch lazer uygulamalarını kullanmaktayız. Bu uygulamaların seans sayıları veya hangi uygulamanın kullanılıp kullanılmayacağı hastaların cilt tiplerine, maruz kaldıkları deformasyonlara ve taleplerine göre değişiklik göstermektedir. Dolayısıyla bu işlemler kombine olarak yapılabileceği gibi kişilerin ihtiyaçları doğrultusunda tek tek de yapılabilmektedir.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamaları FDA onaylı mıdır?

FDA onayı, bir cihazın güvenilir ve etkin olduğunun Amerikan otoriteleri tarafından da onaylandığı anlamına gelir. Daisy ailesi olarak kliniğimizde yaptığımız her işlemde FDA onaylı, orijinal cihazlar kullanmaktayız.

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamalarının fiyatı nedir?

Ülkemizdeki yönetmelikler gereği sağlık sektöründe hizmet veren merkezlerin kendi web sitelerinde, uyguladıkları işlemlerle ilgili fiyat bilgisi paylaşması yasaktır. Bu nedenle eğer siz de ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulaması yaptırmadan önce fiyat bilgisi almak istiyorsanız web sitemizdeki iletişim formunu doldurabilir, merkezimizin telefon numaralarından veya sosyal medya hesaplarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz. Ameliyatsız cilt sıkılaştırma uygulamalarında başarılı sonuçlar aldığımız Exilis Elite, Ultra 360 ve Red Touch lazer ile sizlerin de daha güzel yaş almasına yardımcı olabilir, daha sıkı ve gergin bir cilde kavuşmanıza katkı sağlayabiliriz.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler
    Leke Tedavisi

Cilt Lekeleri Tedavileri Leke Tedavisi : Yıllar geçtikçe ve bizler yaş aldıkça cildimiz pek çok deformasyona maruz kalır. Çevresel faktörler, beslenm..

Kırışıklık Tedavisi