Baby Face Thulium Lazer

Baby Face Thuliyum Lazer Nedir?

Ciltleri Lekeler Neden Oluşur?

Cilt zaman içerisinde güneşin olumsuz etkileri, çevresel faktörler, kirli hava beslenme, genetik yapı yaşam şekli, yanlış kullanılan ürünler veya uygulamalar sonucunda ciltte çeşitli deformasyonlara uğraya bilir. Bu durumlara maruz kalan ciltte melanin ve melasonit adı verilen hücrenin düzensiz ve fazla miktarda artışı ciltlerde çeşitli şekilde ortaya çıkar. Örneğin güneş ışınlarına direk maruz kalan bir ciltte lekelere oluşturduğu gibi ton farklığıcilt üzerinde canlı görünümünüzü bozduğu gibi cilt kaliteniz ide olumsuz etkiliye bilir. Bunun yanı sıra cildinize kullanmış olduğunuz ahalı ürünler, kozmetikler, losyonlar, makyaj ürünleri, sirağda gibi uygulamaların sonrası güneşe maruz kalma durumları maalesef ki günümüzde en sık rastladığımız sebepler arasında olduğunu sıralıya biliriz.

Baby Face Thulium Lazer Diğer Uygulamalardan Farkı Nedir?

Ciltte Oluşan (lekeler, gözenekler, akne izleri, ince kırışıklılar) Erbium yağ lazer, Farksiyonel lazer, Nd;Yağ lazer ve çeşitli Peelingler gibi uygulamalar yaptıran kişilerin uygulama sonrası ciltlerinde oluşan soyulmalar günler süren kızarıklık uygulamanın getirdiği komplikasyonlar ve maalesef sosyal hayattan alı koyan zaman kayıpları kişilerin en çok şikayet ettikleri durumlar arsındadır. Bu nedenle BaybFaceThulium lazer dediğimiz yöntem cildi çok yıpratmadan, yormadan uygulama sonrası kişiyi sosyal hayattan alı koymadan günlük yaşantısına engel olmayan günümüz teknolojisinde geliştirilmiş yeni nesil bir leke lazeri sistemin adıdır.

Baby Face Thulium Lazer Nasıl Bir Uygulamadır?

BabyFaceThulium Lazer tedavisinde cilt yüzeyinde lazer ışınları ile cilt yüzeyine dakikada 6000 mikron (milimetrenin binde biri) kalınlığında gözle göremeyeceğiniz kadar küçük kanal açarken komple yüz uygulamasında ortalama 30.000 mikro kanal açar. Amacımız bu açılan kanallara sayesinde cildin ihtiyacı olan ultra vitaminler, peptitler, hyalüronik asitler, nem takviyesi, H-100 gençlik aşısı, serumlarcildin en alt katmanlarına istediğimiz veetkin şekilde nüfuz etmesini sağlarken, aynı zamanda 1927 nm lazer dalga boyu cildin kollajen üretimi uyarıparttırılırken cildin yenilenmesi sağlanır. Bu tedavi cilt lekelerinin yanı sıra gözeneklerin ve ince kırışıklıkların giderilmesi için de kullanılmaktadır.

Uygulamadan sonra nasıl bir etki yaşanır?

Uygulama sonrası ciltyüzeyinde ortala 15 dk süren bir pembe kızarıklık yaşanır ve cilt sakinleşmeye başlayınca bu durum geçer. Cilt yüzeyinle bulunan lekeler minik pullanma şeklinde dökülmeler ile arınmalar gözlemlenir. Aynı zamanda ciltte buluna gözenekler sıkılaşmaya başlar cilde altına takviye edilen aktiviteler sayesinde cilt canlılığını yeniden kazanır. Bu aktiviteler cilt altına bir nevi iğnesiz mezoterapi uygulama tarzında olup enjeksiyon kullanılmadan yapılması sistemin farklı olarak öne çıkmaktadır. Uygulamanın Diğer bir özelliği ise cildi içten dışa doğru hasarsız bir şekilde onarıp sorunlardan arındırmaktır.

Baby Face Thulium Lazer Kaç Seans Uygulanır ve işlem Süresi Nedir?

BabyFaceuygulaması cildin ihtiyacına göre değişmekle birlikte sorunlu ciltlerde 4 ile 6 seansta uygulana bilmektedir. Uygulama aralıkları hafta 1 yapıla bilmektedir. İhtiyaca göre 2. Bir küre gerektiği durumlarda ise 1. Kürün bitiminden ortalama3 ay sonra uygulama devamı yapılabilir. Ayrıca cildin mat ve yorgun görünümünden arındırıp canlanması için etkin bir cilt bakımı adına tek seans uygulamada yapıla bilmektedir.

Baby Face Thulium Lazer uygulaması Güvenli mi?

Avrupa ve Amerika, da bir çok klinikte tercih edilen bu başarılı sistem aynı zamanda FDA onaylı olup yeni nesil bir lazer sistemidir.

BabyFaceBeauty hangi amaçlar için kullanılabilir?

• Güneş lekelerinin giderilmesinde
  • Gözenekleri küçültmede
  • Yüz ve boyun gençleştirmede
  • El Üstü gençleştirmede
  • Epidermalve Melazma lekelerinin giderilmesinde
  • Kırışıklık azaltma
  • Yaşlanmayı geciktirme
  • Aydınlatma
  • Kol altı Renk açma
  • Genital Bölge Renk açmada

Güneş lekeleri tamamen gider mi?

Güneş lekelerinin tamamen giderilmesi veya bir daha lekenin oluşmayacağının garantisi söz konusu olamaz.

Böyle bir söylem gerçekçi olmadığı gibi etik bir yaklaşımda değildir.

Bunun nedeni ise lekelenme sonrası ciltteki melanin yapısını olumsuz yönde etkilediğinden kişi bu durumla ciddi anlamda mücadele etmeli ve tedavi süresinde sabırlı olması gerekir.

Yapılacak uygulamada lekelerden arındığında ise cildini ciddi anlamda güneşin olumsuz etkilerinden korumalı leke oluştura bilecek uygulamalardan uzak durmalı ayrıca beslenme, düzensizyaşam şekli, çevresel faktörler gibi durumlardan olumsuz etkilenmemesi için gerekli tedbirleri almalıdır.

Kişiler bu açıklamaya genelde şunu sormadan edemez!

Yeniden leke olacaksa neden bunun için zamanımı ve paramı boşa harcayayım?

Mücadelenin Asıl Nedeni Şudur;

Her kadın bakımlı güzel olmak öncelikle kendi ruh sağlığı için son derece önemli;
Çünkü mutlu kadın mutlu ailenin temel taşını oluşturur.

Bu nedenle bu tarz cilt sorunlarında müdahale edilmeyen baskılanmayan lekeler daha yoğun ve daha derin bir hal alır. Problemler daha çok zaman stres ve ekonomik anlamda bir maliyet oluşturacağı gibi tedavinin süresi daha uzun bir zaman gerektire bilir.

Cildinizde böyle bir olumsuz durumu ertelemeniz halinde günlük yaşantınızda moralite olarak sizi olumsuz etkileyeceği gibi aynı zamanda mutsuz bir hal almanıza neden olabilir.

Türkiye’de bu alanda hizmet veren Daisy poliklinik olarak Eğitimli uzman kadromuz ve 1995 yılından bu günümüze kadar olan tecrübelerimizden ve deneyimlerimizden yararlanmak ve daha fazla bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!