Baby Face Beauty

Baby Face Beauty Lazer Cilt Yenileme : Cildimiz zamana bağlı olarak birçok deformasyonla karşılaşabilir. Bu deformasyonlar arasında en sık görülenler ince kırışıklıklar, cilt tonu değişiklikleri, gözenekli görünüm ve güneş hasarına bağlı olarak oluşan cilt lekeleridir. Günümüzde birçok medikal uygulama ile bu deformasyonlar geride bırakılabilir. Ancak bu uygulamalar hem agresif diyebileceğimiz kişinin yaşam akışını kısmi olsa da engelleyen hem de iyileşme süreci gerektiren uygulamalardır.

Özellikle yüksek yaşam temposuna sahip kişiler için sosyal hayatlarının kesintiye uğraması veya birkaç uzun seanstan oluşan tedaviler avantajdan ziyade dezavantajlara neden olmaktadır. Gelişen medikal teknolojiler sayesinde artık agresif işlemlere gerek kalmadan ve uzun iyileşme sürelerine ihtiyaç duymadan cildin daha canlı, parlak ve ışıltılı görünmesi sağlanabilir, ciltteki ince kırışıklıklar ve lekelenmeler giderebilir.

Yeni nesil bakımlar arasında özellikle Baby Face uygulaması hem cildi yormayan hem de kısa sürede hastaların etkin sonuçlar aldığı bir uygulamadır. Baby Face uygulaması sayesinde hastalar hem günlük rutinlerini devam ettirebilir hem de daha genç ve canlı bir cilde kavuşabilirler.

Baby Face Beauty nedir?

Baby Face Beauty veya kısa ismiyle Baby Face, son yıllarda sıklıkla başvurulan etkin cilt bakımı uygulamalarından biridir. Yüksek hasta memnuniyeti sağladığımız Baby Face uygulamasında amaç; cildin tonunu eşitleyip gözeneklerini sıkılaştırarak daha aydınlık ve genç bir görünüm sağlamaktır.

Baby Face uygulaması, Thulium lazer sistemini bünyesinde barındırır. Bu sayede ilk seanstan itibaren ciltte daha parlak daha canlı bir görünüm elde edilebilir. Gerek kısa sürede uygulanması gerekse sonuçların kısa sürede gözle görülür olması nedeniyle Baby Face, sıklıkla tercih edilen uygulamalardan biridir.

Baby Face Beauty Thulium Lazer ne işe yarar?

Alanında yetkin bir ekip tarafından işinin ehli bir merkezde uygulandığında cilde pek çok avantaj sağlayan Baby Face özellikle; yüz, boyun ve el cildinin gençleştirilmesinde, gözeneklerin sıkılaştırılıp küçültülmesinde, güneş ve yaşlanmanın getirdiği cilt lekelerinin giderilmesinde ve ince kırışıklıkların azaltılmasında etkilidir.

Baby Face Lazer nasıl yapılır?

Baby Face uygulaması, seanslar halinde yapılan bir işlemdir. İşlem öncesinde konsültasyon muayenesi esnasında hastanın cildi değerlendirilir ve hastanın cildinin ihtiyaçları doğrultusunda uygun serumlar ve solüsyonlar seçilir. Akabinde uygulama alanı temizlenerek işleme başlanır.

Lazer teknolojisi sayesinde cilt altında mikro kanallar açıldıktan sonra serumlar cilt yüzeyinden uygulanmaya başlar. İşlem oldukça konforlu şekilde gerçekleşir ve yaklaşık 20 – 25 dakikada uygulama tamamlanır.

Uygulanan saf serumlar sayesinde işlemden sonra dahi cilt altında onarım devam eder. Baby Face uygulaması, yüksek hasta memnuniyetinin sağlandığı ve yüz güldüren sonuçlar aldığımız uygulamalardan biridir.

Kişiye özel tedavi protokolünün uygulandığı bir işlem olan Baby Face uygulaması, yeni nesil cilt bakımları arasındadır.

Baby Face Beauty nasıl etki eder?

Bünyesinde Thulium lazeri barındıran bir işlem olan Baby Face, 1927 nm dalga boyu enerjisiyle cildin altında mikro kanallar açan bir teknolojiye sahiptir. Cilt altında açılan mikro kanallar sayesinde cilt resveratrol, retinoik asit, tranexamik asit ve vitaminlerle beslenir. Böylelikle hem cildin kendini yenilemesi sağlanır hem de daha canlı ve parlak bir görünüm elde edilir.

Cildin hem alt katmanlarının hem de yüzeyinin daha iyi bir görünüme kavuşmasına yardımcı olan Baby Face uygulaması, sağladığı etkin onarım sayesinde bir çeşit iğnesiz mezoterapi işlemi olarak da kabul edilmektedir.

Cildin güzel yaş almasına katkı sağlayan Baby Face uygulaması, düzenli yaptırıldığı takdirde cilt kalitesini artıran bir işlemdir.

Baby Face ne kadar kalıcıdır?

Seanslar halinde yapılan işlemin kalıcılığı hastadan hastaya değişir. İlk etapta uygulamanın etki gösterebilmesi için belirli aralıklarla seanslar yapılır. Ardından kişinin cilt tipine ve cildinin ihtiyacına göre 3 ila 6 ayda bir işlemin yenilenmesi önerilir.

Cilt kendini onarmaya başladığı andan itibaren işlemin yaptırılma aralıkları uzamaktadır.

Baby Face kimlere uygulanmaz?

Baby Face uygulaması güvenilir bir işlem olmakta birlikte yaş sınırı bulunan bir işlemdir. Bu kapsamda 18 yaşını doldurmamış hastalara Baby Face işlemi yapılmaz. Bununla birlikte, işlem bölgesinde açık yarası bulunan veya enfeksiyonu olan hastalara da Baby Face işlemi yapılmamaktadır.

Baby Face cilt yenileme kimlere uygulanır?

18 yaşını doldurmuş ve cildinde ton çeşitliliği yaşayan, mat bir cilt görünümüne sahip olan cilt lekelerinden, gözenekli cilt görünümünden şikayetçi her kadın ve erkek Baby Face uygulaması yaptırabilir.

Baby Face uygulamasında yaş sınırı var mı?

Baby Face uygulasında thulium lazer kullanılmaktadır. Bu nedenle hemen hemen enerji bazlı cihazlarla yapılan tüm ameliyatsız estetik uygulamalar gibi Baby Face uygulamasında da alt yaş sınırı 18’dir. Baby Face uygulamasında herhangi bir üst limit yoktur.

Baby Face tehlikeli mi?

Baby Face uygulaması, doğru şekilde alanında yetkin kişiler tarafından yapıldığında konforlu ve güvenilir bir uygulamadır.

Baby Face Beauty Fiyatları

Baby Face uygulamasının fiyatları kliniklere göre farklılık göstermektedir. Bununla birlikte özellikle yüksek rekabet nedeniyle bazı kliniklerde çok düşük fiyatlar vaat edilebilir.

İşlemde Thulium lazer kullanıldığı ve sonrasındaki kullanılan serumların saf serum olduğu unutulmamalıdır. Çok düşük bütçelerin vaat edilmesi demek, işlemin ve serumların kalitesinin düşük olması demektir.

Baby Face fiyatlarıyla ilgili detaylı bilgi için kliniğimizi her zaman arayabilirsiniz.

Baby Face yan etkileri var mı?

Baby Face işleminin uzun vadede herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Bununla birlikte işlemden sonra işlemi takip eden ilk birkaç saat yüzde hafif kızarıklar görülebilir bu beklenen bir durumdur. Bu kızarıklıklar kendiliğinden geçmektedir. İşlem sonrası görülen hafifi kızarıklıklar kişinin sosyal hayatını veya günlük rutinlerini etkileyecek düzeyde değildirler.

Baby Face kaç kez yaptırılabilir?

Baby Face uygulaması, seanslar halinde yapılan bir işlemdir. Genellikle 7-10 günlük aralıklarla 4 seans şeklinde uygulanır. Bununla birlikte cildin ihtiyaçları doğrultusunda 3-4 ay süreyle işlem tekrarlanabilir. Ciltte toparlanma elde edildikçe işlemin yaptırılma aralıkları uzamaktadır.

Baby Face uygulaması kapsamında yapılan uygulamalarla ilgili en çok merak edilenleri soruları ve cevaplarını sizler için derledik! Ayrıca uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram adresimizi ziyaret edebilirsiniz. Benzer Uygulamalar : Frozen Face , BBL Lazer , Ultra Lifting

Daisy Poliklinik Nişantaşı

Adres : Harbiye Mah. Maçka Cd. Narmanlı Apt. No:24 D:14 Nişantaşı – Şişli / İSTANBUL
Etiketler : Baby Face Beauty Fiyatı , Baby Face Beauty yaptıranlar , Baby Face sonrası kabuklanma , baby face beauty cilt , baby face ultra

Baby Face sonrası sosyal hayata ne zaman dönülür?

Baby Face uygulaması, sosyal hayatı kesintiye uğratmayan bir uygulamadır. İşlemden hemen sonra uygulama alanında kısmi kızarıklık olsa da bu kişinin sosyal yaşantısını kesintiye uğratacak düzeyde değildir. İşlemden sonra hastalar rahatlıkla sosyal hayatlarına geri dönebilirler.

Baby Face uygulamasında ağrı, acı olur mu?

Baby Face uygulaması oldukça konforlu bir işlem olmakla birlikte neredeyse ağrısız ve acısız diyebileceğimiz bir uygulamadır.

Baby Face FDA onaylı mı?

Lazer sistemi ve saf serumların birlikte kullanıldığı bir uygulama olan Baby Face uygulaması, FDA onaylı güvenli bir işlemdir.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler
    BTL Exion Face & Body

EXION BTL Nedir? Exion BTL , ciltte azalan hyaluronik asit miktarını iğnesiz doğal yollarla artıran yapay zeka ile geliştirilmiş 4 ayrı sistem ile te..

Ultra Lifting