Rozasea

Ciltteki Kırmızılık ( Rozasea ) Gül Hastalığı

Rozasea yüz bölgesinde veya vücudun çeşitli yerlerinde oluşan kronik bir şekilde sürekli tekrar eden diğer adıyla pityriasis rosea, olarakta adlandırılan bir rahatsızlıktır.

Genellikle yüzün orta kısmında alın ve burun bölgelerin seyreden zaman zaman pullu dökülmeler ve kılcal damarların cilt yüzeyinde daha çok toplanması ile belirgin hale gelebilmektedir.

Lazer ve soğuk ışık ile ( Rozasea ) Yani gül hastalığında tedavisi nedir?

Yüzde oluşan bu kızarıklık için geliştirilmiş özel bir dalga boyuna sahip Soğuk ışık lazer Sisteminin özel bir filtre sayesinde cilt yüzeyinde bulunan ince kılcal damarları hedef alıp işlevsiz hale dönüştürüp yara yapmadan bölgenin içten dışa doğru tedavisini sağlar.

Klinik çalışmaları uzun yıllar yapılmış yeni nesil bir teknoloji olan BTL exilite soguk ışık lazeri ile başarılı sonuçlar alınmaktadır.

Soğuk ışık lazerinin cildime zararı olur mu?

Bu sistem dünyada çeşitli ülkelerde yara ve yanık tedavilerinde kullanılan FDA Tarafından Onaylı tedaviler sağlamaktadır. Uygulama esnasında çevre dokulara zarar vermez aynı zamanda kollajen artışı sağlayan bir lazer teknolojisidir.

Soğuk ışık tedavisinde süreç nasıldır.

Uygulama esnasında herhangi bir anestezi kremler kullanılmaya gerek kalmıyor yaklaşık 30 dk kadar bir sürede işlem tamamlanıp sosyal hayatınıza devam edebilirsiniz. Uygulama sonrası güneş koruyu kullanılmasını öneriyoruz. İşlem sonrası sıcak banyo buhar alkol içeren cilt temizleyici vs ürünler kullanılmaması gerekmektedir.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!