Emtone Selülit Tedavisi

Emtone Selülit Tedavisi : Fit bir görünümün vazgeçilmezi kabul edilen selülitten arınmış pürüzsüz bacaklara kavuşmak, kuşkusuz ki günümüzde birçok kadının hayali. Birçok kadın diyoruz çünkü söz konusu selülit problemi olduğunda erkekler, kadınlara göre biyolojik yapıları gereği çok daha şanslıdır. Kadınlardaki östrojen hormonunun selülit oluşumuna etkisi bilinmektedir.

Peki, selülitli görünüm veya herkesin sıklıkla dile getirdiği o meşhur “portakal görünümü” kadınların kaderi mi?

Günümüzde görünümüne dikkat eden kadınların kabusu nedir deseniz kuşkusuz ki herkes gibi biz de selülit problemi deriz. Bir dolaşım bozukluğu olarak kabul edilen selülit, günümüzde kilodan bağımsız olarak her vücut tipinde görülen bir problemdir.

Zayıf veya kilolu olmanın maalesef farketmediği bir problem olan selülit, günümüzde birçok farklı şekilde tedavi edilse de maalesef bu tedaviler yeterince kalıcılık sağlamamaktadır. Bunun nedeni günümüze kadarki süreçte selülit için yapılan uygulamaların neredeyse tamamının sadece görünüme odaklanmasıdır. Halbuki doğru ve etkin bir uygulama için sadece selülit görünümünün değil selülit görünümüne neden olan problemlerin de tek tek tedavi edilmesi gerekir.

Zayıflamış bağ doku, kollajen eksikliği, vücutta biriken metabolik atıklar ve cilt kalitesindeki düşüklük gibi birçok etken selülit oluşumunu tetikleyen faktörler arasındadır. Etkin bir selülit tedavisi için sadece o alışık olduğumuz portakal görünümünü tedavi etmek yetmez aynı zamanda bu saydığımız, selülite neden olan cilt sorunlarını da tedavi etmek gerekir.

Selülit görünümünün geride bırakılabilmesi için bütünsel bir yaklaşım şarttır. Bu kapsamda geliştirilen ve selülit görünümünün giderilmesinde son teknoloji kabul edilen Emtone, sadece portakal görünümünü gidermekle kalmaz aynı zamanda vücuttan metabolik atıkların atılmasına yardımcı olur, cilt kalitesini artırır ve ciltteki bağ dokuları güçlendirir.

Emtone nedir, nasıl yapılır, nelere dikkat edilmelidir gibi sıkça merak edilen sorulara geçmeden önce Emtone’un sunduğu kombine tedavinin bünyesinde barındırdığı kombine teknoloji olduğunu söylememiz gerekir. Monopolar radyofrekans ve şok dalga tedavisini aynı anda bünyesinde barındıran EMTONE, bu yönüyle diğer tüm ameliyatsız estetik uygulamaları kapsamında yapılan ve selülit tedavisinde kullanılan cihazlardan ayrılmaktadır.

Emtone uygulamasında başarılı sonuçlar alınmasında işte tam olarak bu kombine uygulama etkilidir. Gerek bu konuda dünyada tek olması gerekse etkin sonuçlar sağlaması sayesinde EMTONE, söz konusu selülit tedavisi olduğunda son yıllarda en çok tercih edilen uygulamalardan biri haline gelmiştir.

EMTONE Selülit Tedavisi nedir?

Emtone FDA tarafından onaylanmış, monopolar radyo frekans ile şok dalga enerjisinin birlikte kullanıldığı bir tedavi biçimidir. Selülit görünümünü etkili bir şekilde tedavi ettiği için son zamanlarda sıklıkla tercih edilmektedir.

Monopolar radyo frekansı ilk olarak göz çevresindeki kırışıklık ve sarkmalarda kullanılmaya başlanan ardından yüz sarkmaları ve vücut sarkmaları için geliştirilmiş FDA onayına sahip bir teknolojidir. Şok dalgası enerjisi ise enerjisi dokudan dokuya aktarırken fiziksel incelme, sıkılaşma ve selülit tedavisi sağlayan bir teknolojidir.

Emtone uygulamasında ayrı ayrı etkinliği kanıtlanmış bu iki sistem birlikte, kombine olarak kullanılmaktadır. Böylelikle söz konusu selülit problemi olduğunda daha etkin sonuçlar elde edilebilmektedir.

EMTONE ne işe yarar?

Selülit genişlemiş yağ odacıkları, hasar görmüş alanlar, kolajen lifleri, ciltteki elastikiyet kaybı, bozulan kan dolaşımı ve biriken metabolik atıklardan dolayı oluşmaktadır. Dolayısıyla Emtone genişlemiş yağ odacıklarını ve hasar görmüş alanları tedavi eder, kolajen lifi kayıplarının önüne geçilmesini sağlar, ciltteki elastikiyet kaybını geri kazandırır, bozulan kan dolaşımı düzenler ve biriken metabolik atıkların vücuttan atılmasını sağlar.

EMTONE nasıl yapılır?

Emtone uygulamasında önerilen seans sayısı 4 olmakla birlikte uygulamayı yaptıran kişiler ilk seanstan itibaren etki gördüğünü ifade etmiştir.

Selülitlerin yoğun olarak görüldüğü kişilerde ise selülit görünümünün tamamen düzelmesi için ekstra seanslara ihtiyaç duyulabilir. Uygulama bölgesine bağlı olarak seans süreleri ortalama 20-30 dakika sürmektedir.

EMTONE Selülitlere nasıl etki eder?

Emtone uygulamasının çalışma prensibi elastin ve kolajen üretiminin tetiklenmesine dayanır. Bu üretimin tetiklenmesiyle 2-4 haftada belirgin sonuçlar elde edilir. Başarılı sonuçlar ise uygulama yapılan kişinin yaşına, cilt yapısına, beslenme ve yaşam tarzı alışkanlıklarına bağlıdır. Uygulama sonrasında selülit görünümünün tekrarlanmaması için beslenme ve yaşam tarzı alışkanlıklarına dikkat edilmelidir.

EMTONE ne kadar kalıcıdır?

EMTONE uygulamasının kalıcılığı hastadan hastaya değişiklik gösterir. Bir dolaşım bozukluğu olarak kabul edilen selülit tedavisinde etkin olarak kullanılan EMTONE uygulamasında, elde edilen sonuçlar uzun soluklu olmakla birlikte kalıcılık süresi, kişilerin yaşam tarzlarına bağlıdır.

EMTONE kimlere uygulanmaz?

EMTONE; hamilelere, emziren kadınlara, kanser tedavisi görenlere ve uygulama bölgesinde platini bulunanlara uygulanmamaktadır. Bununla birlikte eğer ilgili hastada bağışıklık problemler, yara iyileşmesi veya kanama bozuklukları söz konusuysa da EMTONE uygulanmamaktadır.

EMTONE kimlere uygulanır?

Emtone karın, kalça, basen, bacak ve kollarda görülen selülit oluşumlarına uygulanmaktadır. Her tip selülitin tedavisinde invaziv uygulama yaptırmak istemeyen kişiler bu uygulamayı rahatlıkla tercih edebilir.

EMTONE uygulamasında yaş sınırı var mı?

Emtone uygulamasında resmi olarak yaş sınırı bulunmamakla birlikte gelişim çağındaki gençlere enerji bazlı cihazlarla yapılan tedaviler önerilmemektedir.

EMTONE tehlikeli mi?

Emtone uygulamasının bünyesinde bulunan şok dalga ve monopolar radyofrekans sistemleri uzun yıllardır vücut şekillendirmede kullanılan teknolojiler arasındadır ve güvenlidir. Bu kapsamda FDA onayı bulunan Emtone uygulaması, güvenilir ve konforlu bir uygulamadır.

EMTONE fiyatları nedir?

Emtone işleminin fiyatları merkezden merkeze değişiklik göstermektedir. Ülkemizin yasaları gereği sağlık hizmeti veren kuruluşların web sitelerinde tedavi veya uygulamalara dair fiyat belirtmesi yasaktır.

Emtone selülit tedavisiyle ilgili detaylı fiyat bilgisi için kliniğimizin iletişim numaralarından veya sosyal medya hesaplarımızdan bize her zaman ulaşabilirsiniz.

EMTONE yan etkileri var mı?

Emtone uygulaması, selülit tedavisinde etkin olan bir işlem olmakla birlikte uzun veya kısa vadede herhangi bir yan etki söz konusu değildir. Emtone işlemi sonrasında bazı hastalarda uygulama alanında hafif kızarıklık görülebilir ancak bu kızarıklık kısa sürede kendiliğinden geçmektedir.

EMTONE kaç kez yaptırılabilir?

Emtone, seanslar halinde yapılan bir uygulamadır. Etkin sonuçlar için genellikle 20’şer dakikalık 4 seans yeterli olmakla birlikte bazı hastalarda seans sayısı altıya çıkabilmektedir.

Yeni nesil etkin selülit tedavisi olarak kabul edilen EMTONE uygulamasıyla ilgili merak edilen soruları, yaptıranların yorumunu ve cevaplarını sizler için derledik! Ayrıca uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

Daisy Poliklinik Nişantaşı

EMTONE sonrası sosyal hayata ne zaman dönülür?

Emtone selülit tedavisi, sosyal hayatı kesintiye uğratmayan bir işlemdir. Uygulamadan hemen sonra hastalar rahatlıkla sosyal hayatlarına dönebilir, günlük rutinlerine kaldıkları yerden devam edebilirler.

EMTONE uygulamasında ağrı, acı olur mu?

Emtone uygulaması, ağrısız ve acısız bir uygulamadır. Bu sayede hastalar işlem sürecini oldukça konforlu şekilde geçirmektedirler.

EMTONE FDA onaylı mı?

Tüm dünyada kabul gören ve selülit tedavisinde etkin sonuçlar aldığımız Emtone uygulaması, FDa onaylı güvenli bir uygulamadır.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler
    Saten Vücut Germe

Saten Vücut Germe : Söz konusu yaş almak olunca pek çok kişinin aklına her ne kadar ilk etapta yüzümüz gelse de aslında cildimiz bir bütündür ve bizle..

Lenf Drenaj