Bebek Gibi Bir Cilt İçin: Saten Vücut Germe!

Yapılan işlemde vücuda verilen enerji sayesinde her dokuya ulaşılıp vücuttaki kolajen harekete geçirilmektedir. İşlem sonrasında kolajenlerde canlanma başlamaktadır. İşlem sonrası işlemin etkileri gözle görülür şekilde artar ve devam eder. Cilt kalitesi artar, pürüzsüz bir görüntü elde edilir. Pürüzsüzlük sateni andırdığından bu işleme Saten Vücut Germe adı verilmektedir.

Bu uygulama bilinen Radyo Frekans Yöntemi değildir. Bu işlem 2 ayrı sistemin ((Fokuslu Radyo Frekans ve Ultrasonu) aynı anda kullanılmasıyla oluşur. Cildin altında yağ eritme işlemi uygulanır. Yağ dokuları yok olurke1n yaptığı kolajen hareketlenmesi yoluyla cilt sıkılaşır.

Saten Vücut Germe Uygulaması kaç seans sürmektedir?

Genellikle bu uygulama 4 hafta boyunca haftada 1 seans şeklinde uygulanmaktadır.Her seans yaklaşık 45-60 dakika sürmektedir. Vücut maksimum kolajen aktivasyonuna ulaştığında daha fazla seans işe yaramamaktadır. Bu işlem derinin en altındaki kolajeni uyararak aktive ettiğinden ciltte lifting etkisi hemen fark edilir. İlk seansta bile gözle görülür sıkılaşma ve gençleşme yaşanır. Bu yöntem ameliyatsız ve güvenilirdir.

Saten Vücut Germe Uygulaması ağrılı mıdır?

Saten Vücut Germe Uygulamasında ağrı yaşanmaz. İşlem ciltte doğal ve sıkı bir görünüm sağlar sonrasında herhangi bir iz, kızarıklık, morluk kalmaz.

Saten Vücut Germe Uygulamasının sonuçları nelerdir?

Uygulama yapılırken cildin en alt katmanına bile etki edildiğinden hastanın cildinde uygulamanın hemen sonrasında sıkılaşma ve doğal bir görünüm sağlanır. Bu uygulama sadece sıkılaştırmakla kalmayıp kırışıklıkları da yok etmektedir. Uygulama yapılan kişi zaman geçtikçe daha sıkı, genç ve doğal bir cilt görünümüne ulaşır.

Saten Vücut Germe Uygulamasını tekrarlamak gerekir mi?

Uygulama sonrasında kişi maksimum kolajen oranına ulaştığından vücuttaki kolajen yenilenme sürecini 1 senede tamamlamaktadır. Uygulamanın en iyi yanı ise uygulama yapılan cildin bir daha uygulama öncesindeki görünüme dönmemesidir. Bununla beraber 2 yıl sonrasında 3-4 seanslık bir işlem uygulanarak da uygulamanın etkisi uzatılabilir.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!