Yüz Sarkma Tedavileri

SATEN YÜZ KOLEJEN BAKIMI

Cildinizde ve gıdı bölgesinde sarkmalarınız, yüz ovalinizde V hattı kaybı, kaşlarınızda aşağı doğru düşmeler, cildinizde kırışıklıklar kişinin yaşam tarzı, yaşa bağlı sorunlar ciltte oluşan tahribatlar vs sebepler sonucu gözlemlene bilmektedir.

Cildimizde Sarkma Kırışıklık Neden Oluşur?

Öncelikle Bilinmesi gereken yaşa bağlı olarak cilt altında bulunan ve cildimize sıkılık veren kollajen, elastin lifleri dediğimiz yapıların 20 yaşlardan itibaren ortalama belirli oranlarda üretimi yavaşlar. Bu durum sonrasında ciltte sarkma, kırışıklık ve elastin kaybı dediğimiz gevşemeler ortaya çıkar, yüz ovalinin yani V şeklinin bozulmasına kişiyi yaşından daha fazla görünmesine sebep olabilir, . Saten yüz germe uygulamasında asıl amaç kollajenin uyarılarak harekete geçmesini sağlamaktadır.

Kollajen Cildin Önemli Bir Yapı Taşıdır.

Kollajen harekete geçirildiğinde ciltteki dolaşım ve oksijenlenme yardımıyla sarkmalar, kırışıklıklar azaltılması hedeflenir. Saten yüz kollajen bakımı uygulamasında cilde herhangi bir yabancı madde enjekte etmeden dokunun güçlenmesi için desteklenmesi amaçlanır.

Saten Yüz Germe Uygulaması Nedir?

Ameliyatsız saten yüz Kollajen uygulaması içeriğinde 2 ayrı sistemi (Fokuslu Radyo Frekans ve Ultrasonu) efektif olarak aynı anda kullanılmaktadır. Bu sistemler yardımı ile ciltte kollajen oluşumunu destekler.  Kollajen Artışı sayesinde elastik liflerini güçlenmesi sarkmaların azaltılmasında destek sağlar.

Saten Yüz Germe Uygulaması Kaç Seans ve Nasıldır?

Bu uygulama cildin ihtiyacına göre 4 ile 6 seans, tan oluşup haftada 1 yapılmaktadır. İşlem süresi 45 dk.
bir uygulamadır işlem sonrasında ciltte kızarıklık kabuklanma tahriş olmaz işlem sonrası günlük yaşama devam edile bilir.

Uygulama tarihlerine itina ile dikkat edilmesi önem arz etmektedir nedeni ise her seans bir önceki seansın tamamlayıcısıdır. Seansların bitiminde uyarılan cilt kendi onarımını devam ettirir.

Cildi desteklemek için seansların bitiminden sonra 6 ayda 1 seans yapılması durumunda işlemin etkinliği desteklene bilmektedir.
Ayrıca Cildinde sarkma kırışıklık olmayan kişilerinde ise bu uygulamayı tercih edebilirler,

Saten Yüz Kollajen Bakımı?

Ameliyatsız Saten yüz germe uygulaması non invazif (cerrahi olmayan)  bir uygulamadır cilt altına her hangi bir madde sıvı veya kimyasal enjekte etmeden yapılan bir cilt tedavi şeklidir.

Kimlere Uygulana bilir?

Saten yüz Kollajen Bakımı cildinden sarkma, kırışıklık, gözaltlarında torbalanma, morluk olan (kalıtsal ve ırsi olmayan) orta yaş ve üzerindeki kişilere uyulabilmektedir. Yalnızca bu uygulama Kanser hastaları veya bu tarz geçmişi olanlara, kronik cilt rahatsızlıkları olanlara, hamile, kalp pili takılı olan kişilere uygulama yapılamaz.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!