Saten Vücut Germe

Saten Vücut Germe : Söz konusu yaş almak olunca pek çok kişinin aklına her ne kadar ilk etapta yüzümüz gelse de aslında cildimiz bir bütündür ve bizler yaş aldıkça cildimizde de pek çok deformasyon meydana gelir. Özellikle 20’li yaşların sonlarından itibaren cildimizde kollajen üretimi azalmaya başlar ve cildimiz birçok deformasyona açık hale gelir.

Cildimizde kollajen üretiminin azalmasıyla bağ dokular zayıflar ve cildimiz zamanla gevşemeye başlar. Bu cilt gevşemelerine müdahale edilmesi oldukça önemlidir. Aksi halde, cilt gevşemeleri zamanla cilt sarkıklıklarına dönüşür.

Cilt kalitesinin korunması, güzel yaş almanın birinci ve öncelikli etkenidir. Cildin kalitesi korunmadığında kişi her ne kadar fit ve bakımlı olursa olsun ciltte gevşeklikler meydana geleceği için günün sonunda istediği genç ve canlı görünüme ulaşamaz.

Yaş almanın yanı sıra cildimiz farklı etkenlere bağlı olarak da çeşitli deformasyonlara uğrayabilir. Yaşam tarzımızın ve çevresel faktörlerin cildimiz üzerinde etkisi büyüktür.

Peki cildimiz gevşemeye başlarsa neler yapabiliriz?

Birçok kişinin aklına ilk etapta cilt germe uygulamaları geliyor olabilir ancak bu işlemler hem uzun iyileşme süreleri gerektirir hem de cildin kalitesinin artmasına yeterince katkı sağlamaz. Bu kapsamda cilt gevşemeleri için ameliyatsız cilt germe uygulamaları daha konforlu seçenekler olarak karşımıza çıkar. Ameliyatsız cilt germe uygulamalarında ciltte doğal bir onarım süreci başlatılır. Kollajen üretiminin tetiklenmesiyle başlayan bu onarım süreci hem kısa vadede hem de uzun vadede cildin daha iyi bir görünüme ve kaliteye ulaşmasını sağlar.

Exilis Elite Saten Vücut Germe nedir?

Saten vücut germe veya bir diğer ismiyle BTL Exilis Elite, günümüzde en sık başvurulan vücut germe uygulamalarından biridir. Ultrason ve radyofrekansı bünyesinde beraber barındıran ve cilt altında termal hasarlar oluşturarak cildin kollajen üretimini tetikleyen bir işlem olan ameliyatsız vücut germe, klinik ortamda yapılan ve uzun soluklu sonuçlar alınan etkin bir uygulamadır. Cildin elastikiyetini artırmasının yanı sıra elastik liflerinin sıkılaşmasını da sağlayan BTL Exilis Elite ile ameliyatsız vücut germe, günümüzün konforlu ameliyatsız estetik uygulamalarından biridir.

Saten Vücut Germe ne işe yarar?

Saten vücut germe uygulaması sadece cilt kalitesini artırıp toparlamakla kalmaz aynı zamanda cildin sıkılaşmasını ve vücudun şekillendirilmesini sağlar. Ameliyatsız vücut germe uygulaması, bölgesel yağlanmalara da etki ederek kişinin vücut hatlarının biçimlenmesine, daha orantılı bir vücuda sahip olmasına olanak tanır. Bununla birlikte uygulama; karın ve yan simitlerde, sutyen bandında, iç kollarda, popoda, basen bölgesinde ve iç bacaklarda sıkılaşma ve şekillendirme sağlar.

BTL Exilis Elite ile yapılan ameliyatsız vücut germe uygulamalarında, kişiye özel uygulama protokolleri söz konusudur. Doğru bir protokolle cilt sıkılaşırken özellikle kadınlarda selülit görünümü de azaltılabilmektedir.

Saten Vücut Germe nasıl yapılır?

Uygulama, klinik ortamda BTL Exilis Elite ile yapılan bir işlemdir. Cihazın bünyesinde bulunan ultrason ve radyofrekans dalgaları cilde etki ederek ciltte sıkılaşma sağlar.

İşlem, ağrısız ve acısız bir işlemdir. Dolayısıyla uygulama bölgesi belirlendikten sonra herhangi bir hazılığa ihtiyaç duyulmadan işleme hemen başlanabilir. Uygulama ortalama 45 dakika sürer. Seanslar halinde yapılan saten vücut germe uygulamasında seans sayısı hastadan hastaya değişiklik göstermektedir.

Saten Vücut Germe nasıl etki eder?

Uygulama, FDA onaylı BTL Exilis Elite ile yapılan bir işlemdir. BTL Exilis Elite ile bağ doku ortalama 39,5 – 42,5 ºC arasında ısınır. Cilt yüzeyinden cildin alt katmanlarına ulaşan ısı sayesinde kollajen lifleri kısalır, kalınlaşır ve sıkılaşır. Güçlenen kollajen lifleri sayesinde vücutta daha gergin bir görünüm elde edilir.  Derinden yüzeye ulaşan ısı, başlıktaki soğutucusu sayesinde cilt yüzeyinde herhangi bir ağrıya neden olmaz, cilde zarar vermez.

Yüksek ısı ile uyarılan bağ doku kolajen üretmeye başlar ve aynı zamanda cilde esneklik kabiliyeti kazandıran elastin lifleri maruz kaldığı ısı sebebiyle sıkılaşır, kısalır, kalınlaşır ve güçlenir.

İşlem ne kadar kalıcıdır?

Uygulama sonuçların kalıcılık oranı hastadan hastaya değişiklik göstermekle birlikte genellikle 1-2 yıllık kalıcılıktan söz etmek mümkündür. Ancak işlem sonrasında hastalar kendilerine dikkat etmeye devam eder ve aktif bir yaşam benimserlerse bu süre çok daha fazla uzayabilmektedir.

İşlem kimlere uygulanmaz?

İşlem güvenilir ve konforlu bir uygulama olmakla birlikte maalesef her hasta grubu için uygun bir işlem değildir. BTL Exilis Elite ile yapılan saten vücut germe uygulaması; hamile kadınlarda, emzirme döneminde olan annelere, kalp rahatsızlığı olan kişilere, kanser hastalarına, şeker hastalarına ve cilt yüzeyinde açık yarası bulunan kişilere uygulanmamaktadır.

Uygulama kimlere uygulanır?

Çeşitli nedenlere bağlı olarak vücudunda cilt gevşemeleri olan ve daha fit daha sıkı bir vücut isteyen her kadın ve erkek saten vücut germe uygulaması için uygundur.

Uygulamada yaş sınırı var mı?

Güvenilir bir uygulama olan saten vücut germe uygulamasında yasal olarak bir yaş sınırı bulunmamakla birlikte işlem, gelişme çağında olan kişilere uygulanmamaktadır.

İşlem tehlikeli mi?

İşlem güvenilir bir uygulamadır ve FDA onaylı BTL Exilis Elite cihazıyla seanslar halinde yapılmaktadır. İşlemin herhangi bir zararı bulunmamaktadır.

Saten Vücut Germe fiyatları nedir?

Saten vücut germe uygulamalarında fiyatlar işlemin yapıldığı kliniğe göre değişiklik gösterir. Hemen hemen her merkezin kendine özgü bir fiyat politikası bulunmaktadır. Bununla birlikte başarılı bir sonuç için ihtiyaç duyulan seans sayısı da BTL Exilis Elite ile yapılan ameliyatsız vücut germe uygulamasının sonuçlarını etkilemektedir.

İşlemin yan etkileri var mı?

Konforlu bir işlem olan saten vücut germe uygulamasının uzun vadede herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Kısa vadede ise bazı hastalarda işlemden sonra uygulama bölgesinde hafif kızarıklık ve ödem görülebilir. Ancak bu kızarıklık ve ödem işlemi takip eden birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçmektedir.

Saten Vücut Germe kaç kez yaptırılabilir?

Uygulama seanslar halinde yapılan bir işlemdir. Seans sayısı hastadan hastaya değişmekle birlikte genellike 4 ila 6 seanslık uygulama protokolleri yeterli olmaktadır. Aralıklarla yapılan seanslarda, seans aralıkları belirlenirken vücudun kollajen üretim süreci ve kişinin yaş aralığı dikkate alınmaktadır.

Güvenilirliği ve sağladığı etkin sonuçlarıyla cilt sıkılaştırmada ameliyatsız çözümler arayanların ilk tercihlerinden biri olan saten vücut germe uygulamasıyla ilgili en çok merak edilen soru ve cevapları sizler için derledik. Ayrıca uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

Saten Vücut Germe uygulamasında ağrı, acı olur mu?

Exilis Elite ile yapılan ve daha sıkı daha fit bir vücuda kavuşmanıza yardımcı olan saten vücut germe uygulaması, ağrısız ve acısız bir işlemdir. Ne uygulama öncesinde ne de uygulama sonrasında hastaların herhangi bir ağrı kesici almasına gerek yoktur.

Saten Vücut Germe FDA onaylı mı?

Saten vücut germe olarak da bilinen ve vücut sıkılaştırmada etkin sonuçlar aldığımız Exilis Elite uygulaması, FDA onaylı bir işlemdir.

Saten Vücut Germe sonrası sosyal hayata ne zaman dönülür?

Exilis Elite ile yapılan saten vücut germe işleminden sonra hastalar rahatlıkla sosyal hayatlarına dönebilir, günlük rutinlerine kaldıkları yerden devam edebilirler. Başarılı sonuçlar aldığımız Exilis Elite uygulaması, sosyal hayatı kesintiye uğratmayan bir işlemdir.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler
    Saten Vücut Germe

Saten Vücut Germe : Söz konusu yaş almak olunca pek çok kişinin aklına her ne kadar ilk etapta yüzümüz gelse de aslında cildimiz bir bütündür ve bizle..

Lenf Drenaj