Medikal Cilt Bakımı!

İpek Gibi Bir Cildin Sırrı, Hdyrafacial Cilt Bakımı!

Pırıl pırıl parlayan, ışıltılı bir cilt güzelliği için cilt altındaki hücrelerin yeterli miktarda nemlenmesi gerekmektedir. Cilt nemlendirme cildin güzelliği için en önemli faktörlerden birisidir. Bu yüzden cilt tipine uygun nemlendirici kullanımı önem arz eder. Cilde uygun olmayan ürünler cilde daha çok zarar vermektedir. El veya araçlar yardımıyla yapılan bazı siyah nokta sıkma işlemleri cilde çok büyük zararlar vermektedir. Bunlar dışında makyaj kalıntıları, ölü deriler, siyah noktalar temizleme jelleri ve nemlendiricilerle tamamen arınmaz. Buda gözenekleri tıkar ve tekrardan sivilce ve siyah nokta oluşumuna neden olur. Işıldayan bir cilt görünümü için gözeneklerin açık olması en önemli noktalardan birisidir. Bunun sebebi açık gözeneklerden cilt daha fazla hava alır ve alabileceği nem kapasitesi artar. HdyraFacial cilt bakımı, cildin ihtiyacı olan tüm bakımı tek seansta el temassız uygulanmasını sağlar. Uygulama sonrasında derinlemesine arındırılır, nemlenir ve rahat nefes alır.

Hydrafacial nedir?

HdyraFacial cilt bakımı yaşlanma karşıtı bir bakım uygulamasıdır. Amacı cildi derinlemesine temizleyip, nemlendirmek ve cilt yapısını yenilemektir. HdyraFacial aynı zamanda akne ve leke tedavisinde de kullanılmaktadır. Uygulama vakum yöntemiyle yapılmaktadır, enjeksiyon gibi uygulamalar kullanılmadığından tamamen ağrısız bir işlemdir. Sağlıklı, ışıldayan ve parlak bir cilt için en çok kullanılan yöntemlerden birisidir. Geliştirilmiş Vortex teknolojisi ile cilde asla zarar vermez. Tek bir seansta tamamen arınmış ve nemlendirilmiş bir cilt elde edilir. Vortex teknolojisi sayesinde cildin en alt katmanına bile ulaşılabilir. Ciltteki en ufak bölgeleri bile soyarak bütün ölü hücrelerden arındırır. Bu sayede cilt yumuşak, sağlıklı ve parlak bir hal alır. Tek bir seansta yapıldığından çok hızlı ve etkili bir uygulamadır.

Hydrafacial nasıl uygulanır?

Uygulamada herhangi bir enjeksiyon vb araç kullanılmadığından ağrısız ve acısızdır. İşleme başlanmadan hastanın cilt yapısına uygun solüsyonlar seçilir. Cilt dokusu ve gözenekler açılır ve vakum yardımıyla derinlemesine temizlenir.Daha sonrasında  cilde özel seçilen solüsyon ile radyofrekans yayan cihaz başlığıyla yedirilir.. Bu solüsyonlar kolajen üretir, peptit, antioksidan ve hyalüronik asit içerdiğinden cildin nemlenmesini ve yenilenmesini sağlar.

Tüm bunlardan sonraki son aşamada LED tedavisi yapılarak cildin dokusu canlandırılır. Bu işlem sırasında gözenekler sıkılaşır ve uzun süreli koruma sağlanır. Hdrafacial Uygulaması her cilt tipine, her yaşta uygulanabilmektedir.

Hydrafacial uygulamasının avantajları nelerdir?

*Her cilt tipine her yaşta uygulanabilmektedir.

*Cerrahi müdahale veya enjeksiyon gibi bir durum olmadığından ağrısız , acısız, rahat ve güvenli bir işlemdir.

*Kızarıklık, morluk veya şişlik oluşturmaz.

*Derinlemesine temizlediğinden uzun süre kalıcı bir etkiye sahiptir.

*Uygulama sonrasında sağlıklı, yumuşak ve parlak bir cilde sahip olursunuz.

*Cilt tonundaki dengesizlikleri giderir.

*Kırışıklık ve yaşa bağlı oluşan çizgilerin azaltılmasını sağlar.

*Cildin kaybolan elastikiyetini geri kazandırır.

*30 dakika süren işlem oldukça basittir.

*Her mevsim güvenle uygulanabilir.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!