Gençleştiren Yeni Nesil Yöntem, Madonna Face Lift!

Yaşımız ilerledikçe cildimiz yıpranır ve değişir. Yaşla ilgili olabildiği gibi bazen genç yaşlarda bile ciltte problemler oluşabilir. Yaş ilerledikçe cildin gerginliği azalır, kızarıklıklar ve lekeler oluşur.  Oluşan kırışıklıklar yıllarla beraber daha da belirginleşir. Tüm bu cilt problemleri cildimize etki eden dış etkenler ve genetiklerimizden kaynaklanmaktadır. Bahsettiğimiz dış etkenlerin en başında güneş gelmektedir. Nem, sıcak hava, soğuk hava, kuru hava, ciltte kullanılan kimyasal maddeler cildimizin değişmesine yol açan sebepler arasındadır. Peki yılları durdurmak mümkün olmadığından yaşlanmanın önüne geçmenin bir yolu var mıdır? Cildin yaşlanmasını geciktirmenin yolu ciltteki bozulan ve gevşeyen bölgelerin ameliyat ile eski haline döndürülmesidir. Fakat bazı insanlar hastanesiz, ameliyatsız, ağrısız yöntemler aramaktadır. Bu arayış ise bilim adamlarını yüz güzelliğini ve gençliği yeniden kazandıran ve koruyan yöntemlere itmektedir. Bunlar birisi ise Madonna Face Lift’tir.

Madonna Face Lift Nedir?

Günümüzde daha genç görünmenin ameliyatsız bir yöntemi olarak son yıllarda en popüler uygulamalardan biri Madonna Face Lift’tir! Bu yöntemle ince çizgiler ve kırışıklıklar tamamen yok edilir. Göz kapakları gerilir, cilt sıkılaşır, gözenekler kapanır ve lekeler yok olur.

Bu uygulama karbondioksit lazer ve bipolar radyofrekans enerjilerinin bir araya gelmesiyle uygulanmaktadır.

Madonna Face Lift Nasıl Uygulanmaktadır?

Bu uygulamada bir kıl dibi genişliğinde bir delik açılarak bu delikten lazer ışınları derindeki dokulara yollanır. Asıl etkiyi, aynı kanaldan derine aynı atışta yollanan bipolar radyofrekans enerjisi yapmaktadır. Cildin altındaki yaşlanmış kolajenin yapısı tekrar oluşturulur ve cildin doğal iyileşme süreci başlatılır.

Madonna Face Lift’te Anestezi Uygulanır Mı?

Madonna Face Lift uygulaması anestezi olmadan yapılmaktadır. İşlem sırasında ciltte hafif ısınmalar görebilirsiniz. İşlem sonunda uzman hekiminiz size uygulayabileceğiniz kremler önerecektir.

Madonna Face Lift Herkese Uygulanabilir Mi?

Anestezi gerektirmeyen bir işlem olduğundan her cilt tipine ve her yaşa rahatlıkça uygulanmaktadır. İşlem öncesinde cilt problemlerinize göre uygun uygulamayı uzman hekiminiz karar verecektir.

Madonna Face Lift Ne Kadar Sürmektedir?

Madonna Face Lift yaklaşık 10-15 dakika sürmektedir. Uygulamanın seans sayısı ise kişiye göre doktorun muayenesi ile belirlenmektedir. Genelde 2-3 seans sürmektedir. Seans aralıkları ise 3 ila 4 haftadır.

Uygulama Sonrasında Neler Olmaktadır?

Uygulamadan sonra cildin hafif kızarık ve şiş olması gayet normaldir. Bu problem birkaç günde iyileşmektedir. Hasta bir iki gün sonra normal yaşantısına dönebilir, makyaj yapabilir. Uygulamadan sonra iyileşme gözle görülür bir şekilde fark edilir fakat tamamen iyileşmesi 6 ay sürer.

Yapılan cilt bakımlarının devam etmesi ve cildin güneşten korunulması yaşlanmayı geciktirici yöntemler arasındadır.

Daisy Poliklinik
WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz!