Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi)

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) : Güzel yaş almak, her daim genç ve sağlıklı görünmek, yaşımızın en iyisi olmak kuşkusuz ki birçok kadın ve erkeğin hayali. Yaşadığımız çağı düşündüğümüzde bu hayalin ne kadar da normal olduğunu anlayabiliriz. Her şeyiyle görsel bir dünyada yaşıyoruz. Günümüzde, görselliğin bu kadar ön planda olması ister istemez sosyal yaşantımızı, gün içerisindeki seçimlerimizi, kendimize bakmamızı hatta hayallerimizi dahi etkiliyor.

Görsel bir dünyada yaşamanın gerekliliği olarak görünümümüze eskisinden çok daha fazla önem gösteriyor ve genç görünümü her daim korumak istiyoruz.

Gelişen medikal teknolojiler sayesinde günümüzde birçok başarılı ameliyatsız estetik uygulamalarla daha genç daha canlı veya daha dinamik görünmek mümkün mü derseniz? Eğer doğru kliniği ve uzman bir ekibi seçtiyseniz evet mümkündür deriz.

Peki Ya Nedir Frozen Face?

Evet, günümüzde birçok ameliyatsız estetik uygulamayla yaşımızın en iyi versiyonunda görünmek mümkün. Ancak her ne kadar konforlu uygulama süreçleri sunarlarsa sunsunlar özellikle enjeksiyon içeren pek çok ameliyatsız estetik uygulaması, halen daha hastalar için rahatsız edici olabiliyor. İğne korkusu, endişe ve daha pek çok faktör, kişilerin bu ameliyatsız estetik uygulamalardan kaçınmasına yol açabiliyor.

Az önce günümüzün medikal teknolojilerinden bahsettik ya işte hali hazırdaki gelişmişlik artık bize iğnesiz ve enjeksiyonsuz mezoterapi şansını da sunuyor. İğnesiz mezoterapi olur mu dediğinizi duyar gibiyiz, açıkçası söz konusu Frozen Face ise olur, oluyor. Başta dolgu uygulamaları gibi enjeksiyonlu işlemleri tercih etmekten imtina eden ancak güzel yaş almak isteyenler için ideal uygulamalardan biri olan Frozen Face veya bilinen bir diğer adıyla iğnesiz mezoterapi, cildin ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral ve aminoasiti karşılarken hastalarında daha konforlu bir prosedür süreci geçirmesini sağlıyor.

Frozen Face nedir, nasıl yapılır veya işlem sonrası sosyal hayata nasıl dönülür gibi detaylara geçmeden önce şunu belirtmekte fayda görüyoruz; özellikle serum içeren tüm ameliyatsız estetik uygulamalar mutlaka bu alanda tecrübeli kişiler tarafından birinci sınıf ürün kullanan kliniklerde yapılmalıdır. Aksi halde yeterli sonuç alınması bir yana kullanılan ve yan sanayi diye tabir edebileceğimiz serumlar nedeniyle cildinizde daha büyük hasarlar söz konusu olabilir.

Ameliyatsız estetik uygulamalar, doğru kliniklerde yapıldığı takdirde yüz güldüren sonuçlar veren güvenli uygulamalardır.

Frozen Face İğnesiz Mezoterapi ile Cilt Üzerinde Çok Daha Etkili Bir Sonuç

İğnesiz mezoterapi uygulaması, yeni nesil mezoterapi işlemlerinden biridir. Klasik mezoterapi uygulamalarında ince uçlu iğneler yardımıyla cilt altına özel mezoterapi serumları gönderilir. Bu işlem, noktasal olarak yapılır. İğnesiz mezoterapi uygulamasında ise herhangi bir enjeksiyon söz konusu değildir. Soğutucu etki gösteren cihaz başlığı sayesinde uygulanacak tüm serumlar cilt yüzeyine eşit olarak dağıtılır, böylelikle bütünsel bir gençleşme elde edilmesine katkı sağlanır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) ne işe yarar?

Frozen Face uygulaması, güzel yaş almak isteyenler için ideal uygulamalardan biridir. İğnesiz mezoterapi uygulamasıyla ciltteki ince kırışıklıklar açılır, cildin ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineral cilde sağlanır. Ciltteki bağ dokuların güçlenmesine de katkı sağlayan uygulama aynı zamanda cildin hacim kazanmasına da yardımcı olur. Bu nedenle özellikle daha genç bir görünüm için dolguya ihtiyaç duyan ancak enjeksiyonlu işlemlerden imtina edenler için Frozen Face, etkin bir uygulamadır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) nasıl yapılır?

İşlem klinik ortamda, ağrısız ve acısız bir şekilde gerçekleştirilir.

İğnesiz mezoterapi uygulaması iki aşamadan oluşur. İlk aşamada özel soğutucu başlık kullanılırken ikinci aşamada elektroporasyon yardımıyla ciltte mikro kanallar açılır.

İğnesiz mezoterapi uygulamasının özel soğutuculuğu başlığı sayesinde yüzdeki kan dolaşımına müdahale edilir ve cilt serum uygulamasına hazır hale getirilir. İğnesiz mezoterapi uygulamasında yaşlanma karşıtı, leke karşıtı, nemlendirme gibi özellikleri olan birden fazla serum kullanılır. İğnesiz mezoterapi uygulamasında kullanılan serumlar, uygulamaya özel formda hazırlanmış serumlardır. Doğal olarak evlerde de kullanılan cilt bakım serumlarından farklıdır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) ne kadar kalıcıdır?

İşlemin kalıcılığı hastadan hastaya değişiklik gösterir. Kişinin yaşamsal alışkanlıkları, uygulamanın kalıcılığını büyük oranda etkilemektedir.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) kimlere uygulanmaz?

İğnesiz mezoterapi uygulaması konforlu bir işlem olmakla birlikte maalesef her hasta grubu için uygun bir prosedür değildir. Bu kapsamda, cildinde açık yara bulunanlara, hamilelere veya hamilelik şüphesi olanlara ve emzirme döneminde olanlara uygulanmamaktadır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) kimlere uygulanır?

Frozen Face, güzel yaş almak isteyen ancak enjeksiyonlu işlemlerden imtina eden kişiler için ideal bir uygulamadır. İğnesiz mezoterapi olarak da bilinen bu işlem, yaşlanma belirtilerinden şikayetçi tüm kadın ve erkeklere uygulanabilir.

İğnesiz mezoterapi uygulaması sadece problemli ciltlere o anki problemi çözmek için uygulanmaz. Aynı zamanda önleyici bir uygulama olarak, cildi beslemek için de uygulanmaktadır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) uygulamasında yaş sınırı var mı?

Mezoterapi uygulamalarında amaç; cildin zamanla kaybettiği kollajen, hyaluronik asit, vitamin ve mineralleri cilde yeniden vermektir. Bu kapsamda İğnesiz mezoterapi uygulamasının yasal olarak bir yaş sınırı olmamakla birlikte işleme genellikle 30’lu yaşlardan itibaren ihtiyaç duyulmaktadır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) tehlikeli mi?

İğnesiz mezoterapi, güvenli bir uygulamadır. Bununla birlikte mutlaka alanında yetkin kişiler tarafından yapılması gerekir.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) yan etkileri var mı?

Frozen Face veya bir diğer ismiyle iğnesiz mezoterapi uygulamasının bilinen herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) kaç kez yaptırılabilir?

İğnesiz mezoterapi uygulaması, seanslar halinde yapılan bir işlemdir. Seans sayısı ve seans aralıkları hastadan hastaya değişmekle birlikte genellikle 4 ila 6 seanslık protokoller halinde uygulanmaktadır.

Enjeksiyonlu işlemlerden imtina edenlerin favori uygulamalarından biri olan Frozen Face veya bilinen bir diğer adıyla iğnesiz mezoterapi işlemiyle ilgili olarak merak edilenleri sizler için derledik! Ayrıca uygulamalarımız hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram adresimizi ziyaret edebilirsiniz. Frozen Face Seans Ücreti Almak İçin İletişim Formumuzu Doldurabilirsiniz.

Daisy Poliklinik Nişantaşı

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) uygulamasında ağrı, acı olur mu?

Hayır, Frozen Face İğnesiz Mezoterapi uygulaması, oldukça konforlu bir işlem olmakla birlikte uygulama esnasında hastalar herhangi bir ağrı ya da acı hissetmezler.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) fiyatları nedir?

Her kliniğin fiyat politikası birbirinden farklıdır. Frozen Face uygulamasının fiyatları işlemin yapıldığı kliniğe göre değişiklik göstermektedir. İğnesiz mezoterapi uygulamasıyla ilgili fiyat bilgisi için web sitemizden iletişim formumuzu doldurabilir veya sosyal medya hesaplarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Frozen Face (İğnesiz Mezoterapi) sonrası sosyal hayata ne zaman dönülür?

Frozen Face uygulaması, güvenilir ve konforlu bir uygulama olduğu kadar aynı zamanda pratik de bir işlemdir. Uygulama, sosyal hayatı kesintiye uğratmaz. İşlemden hemen sonra hastalar rahatlıkla sosyal hayatlarına geri dönebilirler.

Daisy Poliklinik Sorularınızı Yanıtlıyor.

Diğer Tedaviler
    BTL Exion Face & Body

EXION BTL Nedir? Exion BTL , ciltte azalan hyaluronik asit miktarını iğnesiz doğal yollarla artıran yapay zeka ile geliştirilmiş 4 ayrı sistem ile te..

Ultra Lifting