Nem Aşısı Ve Nem Dolgusu 2018 | Daisy Poliklinik

Nem Aşısı Ve Nem Dolgusu

Bir çok kişi mevsim değişikliklerinde oluşmakta olan nem kaybından ve cilt kuruluğundan şikayet etmektedir. Doğal nem oranını kaybeden ciltlerde ise zaman içerisinde kırışıklık ile hacim kaybı sorunlarının baş göstermesi kaçınılmazdır. Bu durum yaşandığında ise cilt güzelliğini ve cilt sağlığını korumak adına mücadele edilmeye başlanmaktadır. Bu durumda da cilt, nem takviyesine ihtiyaç duymaktadır. Tam da bu noktada bu sorunu yaşamakta olan kişilerin yardımına en yeni teknolojilerden biri olan nem aşısı yardımı devreye girmektedir.

Nem Aşısı İle Cildin İhtiyaç Duyguğu Nem Sağlanabilmektedir,

Cildin sağlığı ile canlılığı, cilt aşısı sayesinde hem uzun vadeli hem de anlık olarak garanti edilmektedir. Deride yaşanan su kaybı bariyerini taklit etmekte olan malzemeler aracılığıyla nem aşısı, cildin kendine has doğal nemlendirme faktörünün üretimini desteleyerek kaybettiği neme de geri kavuşmasını sağlamaktadır.

Nem Aşısının İçeriği Nedir?

Deride doğal olarak bulunan N-asetil glıkozamin, Hyalüronik asit yapmak için kullanılır ve Hyalüronik asit, nemi tutmaya yardımcı olmaktadır. Çünkü, dokuların hidrofil bir yapıya sahip olmaları yani dokuların suyu sevmesi sayesinde cilt ihtiyacı olan neme sahip olabilmektedir. Nem aşısının içeriği ise, Hyalüronik asit seviesinin yükseltilmesine yardımcı olur ve bu sayede de cilt hayati hidrasyona karşı koyabilirken doğal nem faktörü bariyerinin kurulmasına da yardımcı olur. Böylelikle de kırışıklıklar daha az görünür bir hale gelir.

Nem Aşısının Sağlamakta Olduğu Faydalar Nelerdir?

Nem kaybına uğramış olan cilt kurur ve ciltte rahatsız edici bir gerginlik oluşmasına sebep olur. Bunun yanı sıra cilt renksiz, mat, pul pul ve kırışık durur. Nem aşısı ise cildin nem kaybını önler ve kaşıntılı gerginlik hissini azaltır, cilde canlılık kazandırır, cildi yumuşatır ve doğal rengine kavuşmasını sağlar.

Nem Aşısı Nasıl Uygulanmaktadır?

Nem aşısı ya da nem dolgusu olarak bilinen uygulama, ameliyatsız bir estetik cerrahi tekniğidir ve ortalama on beş ile yirmi dakika kadar sürebilen bir operasyon ile cilde uygulanabilmektedir. Nem aşısı uygulamasının hemen ardından sonuçlar ortaya çıkmaya başlarken iyileşme bir ay boyunca devam etmektedir. Nem aşısının etkisi ise cilt tipine göre değişken olmakla birlikte ortalama bir yıl kadar etkisini devam ettirebilmektedir.