Bizi Arayın

İstanbul: (0212) 709 85 35 Adana: (0322) 459 40 11 İskenderun: (0326) 617 36 69 Whatsapp: 0535 669 40 69

Facebook Adresimiz Instagram Adresimiz Twitter Adresimiz Youtube Adresimiz

Madonna Lift ile Tek Seansta Ameliyatsız Yüz Germe ve Gençleştirme
Sayfa altında bulunan uygulama videomuzu izleyebilirsiniz.

Madonna Lift Nedir? (SmartXide DOT Therapy) Madonna lift Uygulaması Neden Tercih Edilir?

Lazer ile içten dışa bütün katmanları yenileyerek yapılan lifting ve cilt yenileme, germe ve gençleşme işlemidir. Cildin sorunlarını ve pürüzlerini giderirken 5 ile 10 yıl arası cildi geriye götürmektedir. Radyofrekanslı fraksiyonel karbondioksit lazer cildi ısıtarak buharlaştırıp cildin yüzeyindeki pürüzlerin leke, gözenek, ton farklılıkları, kırışıklıklar ve sarkmaları giderirken cildin gerilmesini sağlayan bir sistemdir. Aynı anda yüzdeki pürüzleri gidererek yenileme ve gençleşme işlemi sağlar ve çift etkilidir. Hücreleri onararak ifade değişikliğine uğratmadan germe ve gençleşme imkanı sağlar. Hızlı iyileşme süreci sunan sorunlara odaklı çözüm getiren bir sistemdir. Ciltteki yaşlanmayı geciktirmenin ameliyatsız yönteminde günümüzde yeni bir lazer teknolojisi olan Smartxide DOT bize Madonna lift’te uygulanan lazer sistemi cildin içten dışa tüm katmanlarına güvenli bir şekilde ulaşarak dokuyu yenileyip ve onanarak radyofrekansla da germe ve gençleşme tedavi imkanı sağlamaktadır. Bu sorunlarla karşılaşan kişiler cerrahi yöntemler (iğne, dolgu, ameliyat ile yüz germe, örümcek ağı, ip ile yüz germe) dışında ameliyatsız, hastanesiz, günlerce bandajlı bir yüz korsesi ile yaşamını etkilemesin, ve uzun süren yara iyileşmeleri  yerine daha kolay çözümler aramanın haklılığını yaşamaktadırlar.Bu tarz sorunların giderilmesi için uzun süren tedaviler ve seanslar yerine “Tek Seansta” hücreyi onararak doğal gençleşme ile çözüme ulaşmak haklı bir tercih sebebi olmaktadır. Dünyaca ünlü pop star yıldızı Madonna’nın cerrahi yerine bu uygulamayla yüz ve göz çevresindeki sorunları çözüme kavuşturması sonrasında kişiler tarafından tercih sebebi olmuş adına Madonna Lift olarak magazinsel bir boyut katmıştır.

Kaç yaşındasınız?

Yüzünüzdeki problem hangisi?

Sarkmaİnce KırışıklıkKalın ÇizgilerSivilce ve Sklar İzi

Bu Sorunları gidermek için hangi yöntemleri denediniz?

KremlerBotoxDolguPRPMezoterapiLazerli İşlemler

Size konuyla ilgili neler yapabileceğimiz hakkında bilgi vermemizi ister misiniz?

EvetHayır

Adınız ve Soyadınız

E-posta adresiniz

Telefon Numaranız

Hangi şubemizden hizmet almak istiyorsunuz?

İstanbulAdanaİskenderun

Cildinizdeki Sorunlar Nedir Neden oluşur?

Cildimiz zaman içinde dış etkenlerden ve sosyal yaşamdan dolayı yaşlanma ve yıpranma nedeniyle çeşitli sorunlarla karşılaşılabilir. Bunların başında güneş gelir. Sıcak, soğuk, nem, rüzgar, kuru hava ve kimyasal maddeler cildimizde yaşlanmaya ve yıpranmaya neden olan etkenlerdir. Yaşla ilişkili olabileceği gibi genç yaşlarda bile cildimizde sarkma, kırışıklık, cilt yüzeyinde gözenek, akne, leke, sivilce izleri (kırmızı kahverengi lekeler) ve ton farklılıkları oluşabilir. Bütün bu sorunlarınız için tek seansta madonna lift ile etkin çözüm almak mümkündür.

Madonna Lift (SmartXide DOT Therapy) Yüz Germe ve Gençleştirme Uygulamasının Faydaları Nedir?

Tek Seanslık bir uygulamadır.
Cildi gerer, sıkılaştırır.
Tüm cilt tiplerine uygulanabilir.
Cilt yüzeyindeki ince ve derin çizgileri azaltır,
Ciltte oluşan sarkmaları toparlar.
Ciltte oluşan gözenek ve skar (sivilce) izlerini giderir.
Ciltte oluşmuş ton farklılıklarını (kara sarı solgunluğu) giderir.
Cildin yüzeyindeki pürüzleri giderir ve yenilenmesini sağlar.
Ciltte anti-aging ve yapılanmayı, yeni hücre oluşumu sağlar.
Uzun süren tedaviler ve bakımlarla uğraşmanıza gerek kalmaz.
Cildi 5 ile 10 yıl geriye götürür.
Sonuçları kalıcı olup yaşlanma karşıtı bir tedavidir.
Sistem FDA onaylıdır.

Madonna Lift (SmartXide DOT Therapy) Yüz Germe ve Gençleştirme Tedavisi Ne zaman Yapılır ve İşlem Sürecinde Nelerle Karşılaşacağız?

Bu tedaviyi genelde sonbahar kış ayalarında yapılmasını öneriyoruz işlem sonrasında ciltte yoğun uyarılma nedeniyle 5 ile 7 gün arasında değişebilen sürede kızarık, ödem, cilt yüzeyinde hafif pullanma şeklinde soyulmalar beklenen etkidir. Uygulama sonrasında cildinizdeki olumlu değişikliği ciddi anlamda 5 gün sonra göreceksiniz 5. gün sonrasında sizi sosyal hayattan günlük yaşamınızda alı koyacak bir durum olmayacaktır. Cildiniz bu süreçten sonra her geçen gün kendini yenilenmeye, germe ve gençleşmeye devam edecektir bir nevi kendi kendi onaracak ve yaklaşık bu süreç 3 ile 6 arası devam sürecektir. Sorunlu ciltlerde ihtiyaca göre bu uygulamanın tekrarı gerekebilir.

Madonna lift olarak bilinen yüz germe ve gençleştirme işlemi, daha genç görünmenin ameliyatsız bir yöntemi olarak son yıllardaki en popüler uygulamalardan biri haline gelmiştir.

Uygulama Videosu