Kollajen Aşı Uygulaması Fiyatları 2018 | Daisy Poliklinik

Kollajen Aşı Uygulaması

Kollajen uygulamasında cilt yeniden yapılandırılarak yeniden parlaklık ve elastikiyet kazanması sağlanarak kırışıklıkların açılması hedeflenmektedir. Kollajen uygulaması cilt altı dokuya uygulandığında ise fibroblastları uyararark yeni kollajen üretimini tetikler ve fibroblastların uyarılması sonucunda Hyalüronik asit üretiminde artış da sağlanmaktadır. Cildimizin sağlam, pürüzsüz ve esnek olması kollajen sayesindedir ve yine kollajen ile esnek, genç ve sağlıklık cilt korunur. Otuzlu yaşlar ile birlikte kollajen üretiminin azalması ve dokunun da zayıflamaya başlaması ile birlikte ciltte elastikiyet kaybı oluşmaya başlamaktadır. Bu durumda destek yağ dokusunda ki azalma, elastin azalması ve eşlik eden yüz kaslarının zayıflaması birlikte yüz yer çekiminin etkisi altına girmektedir.

Kollajen Uygulamasının Yapılabileceği Bölgeler,

Hali hazırda bulunan yaşlanma sürecini yavaşlatabilmek amacıyla otuzlu yaşlar ile birlikte önlem olarak uygulanabilen kollajen aşı uygulaması, dekolte, yüz, göğüsler, boyun, kalça, karın, bacaklar ve üst kol bölgelerine uygulanabilmektedir. Kollajen aşı uygulaması, cilt ile cilt altını onararak yenilerve en önemlisi ise cildin doğal güzelliğini geri kazanması sğlar. Ayrca kollajen aşı ugulaması, yara izleri, cilt çatlaklarını azaltmak, diş eti tedavisi ve akne skarları tedavisinde de güvenle kullanılabilmektedir.

Kollajen Aşı Uygulamasının Prosedürü,

Kollajen aşı uygulaması, cildin durumuna göre üç ile dört hafta arasında ve dört seans olarak uygulanmaktadır. Kollajen aşı uygulaması öncesinde uygulama alanına lokal anestezik krem sürülmektedir. Lokal anestezik krem uygulamasının ardından ise kısa ve ince bir mezoterapi iğnesi yardımıyla bir ile üç santimetre aralıklarla cilt içerisine uygulanmaktadır. Kollajen uygulaması sonrasında masaj yoluyka yayılması sağlanır ve uygulama yerinde oluşabilecek olan hafif şişlik ile kızarıklık ise bir iki gün içerisinde azalarak ortadan kaybolmaktadır. Uygulama sonrası farklılık ise yedi ile on dört gün içerisinde hissedilmekte ve bu süreç sonucunda cildin elastikiyetinde ve yoğunluğunda gözle görülebilir farklılıklar oluşmaktadır.

Kollajen Aşı Uygulaması Kimlere Yapılamamaktadır?

Kollajen aşı uygulaması, şeker hastalığı, hamilelik döneminde, immün sistem hastalıklarında, emzirme döneminde, uygulama yapılacak olan bölgede enfeksiyon olması durumunda, keloid oluşma eğiliminde, aynı seans içerisinde lazer  tedavileri ile birlikte, derin kimyasal peeling ardından ve kanser tedavisi sırasında uygulanmamaktadır.