Güneş Lekelesi

Güneş ve Çil Lekeleri

Bayanlar lekeli bir cilt ile dolaşmak zorunda kalması mutsuzluk verebilmekte ve çözümleri için çareler aranmaktadır. doğum sonrası ve güneşin olumsuz etkileriyle birlikte kullanılan çeşitli losyonlar, kozmetik ürünleri, sir ağda uygulamaları, kimyasal peelinğler, yüz soyucu kremler, ilaçlar vs sonucu yüz bölgesinde lekeler, kol altında koyulaşmalar, genital bölgede koyulaşmalar gibi durumlar sıkça karşımıza çıkmaktadır. Cilt altında örümcek ağı tarzında ve bir birine tutunan bu lekeler güneş gördükçe tetiklenir leke üretimi artarak yeniden ortaya çıkarması olasıdır.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Güneş Lekelerin Oluşumunu Nasıl Engelleye Biliriz?

Bu lekelerden kurtula bilmenin çözümünde doğru plan ile hareket edip öncelik leke oluşumuna neden olan ve cildin alt tabakasında bulunan melosonit denilen koyu pigmentlerin çoğalmalarını engellemektir. Cilt Lekeleri konusunda geliştirilen yeni teknoloji sayesinde klasik lazerlerden farklı olan ve kliniğimizde kullanmakta olduğumuz
Qswich PTP Leke lazer sistemi cilt altının belirli derinliklerine güvenli bir şekilde ulaşa bilen bir teknolojiye sahip bu sistemin hedefi öncelikle bu lekeleri cilde zarar vermeden cilt altında birbirinden ayırmaktır. Qswich PTP leke lazeri ile buluşan pigmentler ışınların emilimini yaparak parçalanır ve bu sayede ihtiyaca göre bu işlem seanslar tekrarlanarak lekelerin ciltten atılımı gerçekleşir.

Leke Lazeri Nedir?

Günümüz Teknolojisiyle ciltte çeşitli nedenlerle oluşan lekeler için özel geliştirilmiş Lazerlerle bu tarz sorunların çözümünde daha kısa ve daha az komplikasyonla dermal ve epidermal lekelerin tedavisinde sonuca ulaşmak adına oldukça geliştirilmiş. Kliniğimizde bilenen klasik lazer dışında leke konusunda başarı sağlayan odaklı çözümler sunan Bu teknoloji bize sağladı özel dalga boyunda ışınları sayesinde leke oluşumuna neden olan malenin pigmentleri yok ederek ilgili bölgede oluşan lekelerin giderilmesini sağlamaktadır.

Leke Lazeri Cildime Zarar Verir mi?

Bu işlem esnasında ciltte soyulma söz konusu olmadığı gibi uygulama esnasında cilt dokusuna ve çevresine her hangi bir tahribat ve yara yapması,da mümkün olmadığından cilde zarar vermez. Kişinin konforu açısından uygulama oldukça güvenli, acısız ve rahattır.

Cilt Lekelerinden tamamen kurtulmam mümkün müdür?

Qswich PTP Leke lazeri ile yapılacak uygulamalar sonrası lekelerin izden arına bilirsiniz; Ancak Öncelikle bilinmesi gereken lekenin oluşumu sonrası mücadelesi ciddi anlamda kişinin cildini korumasına dikkati ve bu konuda bilgilendirilmesi gerekir. Cildi korumanın yöntemi güneş ışınlarına maruz kalmayacak şekilde dikkate edilmesi, lekeye neden olacak uygulamalardan kaçınılması, cildi güçlü bir güneş koruyucuyla muhafaza edilmesi, PH, Nem, Vitaminlerle cildini desteklenmesi burada beslenme önem arz etmektedir. Yeniden lekenin ortaya çıkması durumunda hızlıca müdahale gerektirir bu müdahale gecikirse leke oranı daha fazla artarak cilt altında güçlenmesine fırsat tanınmış olunur.

Cilt ve Güneş Lekeleri Neden Tekrar Ortaya Çıkar?

Bu lekelerin giderilmesi için çeşitli yöntemler (ilaçlar, leke açıcı kremler, vs)  denenir bu yöntemler cilt yüzeyinde lekede açılmalar gerçekleştire bilir, ancak kremlerin cilt altına ulaşması zordur bu nedenle cildin altında baskılanamayan leke pigmentleri her zaman harekete geçmek için tetikte bekler cildin güneşe maruz kalması sonucunda lekeler yeniden ortaya çıkabilir.

Günümüzde lekenin tamamen ortadan kalmasının sonuncunda yeniden oluşmayacağını vaat etmek “otomobil bayisinden yeni aldığınız bir aracın hiç bir kazaya maruz kalmayacağının” garantisini vermek kadar hayalci bir durum olur.
Bunun için gerekli tedbirler alınmalı ve hayalci beklentilere girilmemesini tavsiye ederiz.

Leke Lazeriyle Cilt Lekelerinin Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Güneş ve hamilelik sonrası oluşan lekeleri giderir.
Cilt Yüzeyinde ve derindeki lekeleri yok eder,
Cilt yüzeyinde geri dönüşü zor komplikasyonlar yaratmaz,
Ciltte uygulama sonrası yanıklar veya izler bırakmaz,
Leke çevresinde oluşmaya hazır diğer leke pigmentlerini engeller,
Uzun süren diğer uygulamaların aksine kısa sürede sonuca götürür,
Uygulamanın yapıldığı gün işinize geri dönebilirsiniz.
FDA onaylı dır.

Lekelerden Kaç Seans gerekir ve tedavi süresi nedir?

Lekenin yoğunluğuna ve derinliğine bağlı olarak kişiden kişiye değişmekle birlikte 4-6-8-12 seans uygulanabilir, seans aralıkları cildin durumuna göre haftada 1 veya 2 hafta aralıklarla uygulanabilir.