Gençlik Aşısı | Daisy Poliklinik

Gençlik Aşısı

Hyalüronik Asit, cilt içerisinden eklemlere kadar, iç organlardan kan damarlarına kadar vücudumuzun her yerinde bulunmakta ve hatta bebeklik döneminde ciltte bol miktarda bulunmasına karşın otuzlu yaşlardan itibaren de hızla azalmaya başlar. Hyalüronik asidin ciltten azalmasıyla birlikte cilt nemini, parlaklığını ve esnekliğini kaybetmeye başlar. Yaşlanma karşı mucizevi güzellik iksiri Hyalüronik asit, yüzde yüz saf olarak üretilerek yeni bir kullanım şekli ile cilt gençleştirmede de kullanılmaya başlamasıyla birlikte vazgeçilmez bir hale gelmiştir. Hyalüronik asit, ciltteki hüce yenilenmesi, esneklik ve nem sağlayan kollajenlenleri harekete geçirmeye yaramaktadır. Dışarıdan verilmekte olan saf durumda ki Hyalüronik asit, kendisi ile çapraz bağlanarak cilt altında uzun süre kalır ve bu sayede de cildin savunma sistemini arttırarak yaşlanma sürecini geriletir ve bu saf hyalüronik asit, adeta bir gençlik aşısı etkisi sağlar.

Gençlik Aşısı Kimlere Uygulanabilir?

Yirmi yaşından itibaren tüm cilt tiplerine uygulanabilen gençlik aşısı yani IAL Sistem, herhangi bir reaksiyona sebep vermiyor olması cildin kendi molekül yapısında olmasından kaynaklanmaktadır. Bu yöntemin dekoltede, boyunda, yüzde ve ellerde sıklıkla uygulanan, bu bölgelerde ki srounların çözülmesinde önemli etkileri olan bir yapısı mevcuttur. IAL sistemin en önemli kullanım alanı ise yaşlanma karşıtı diğer adıyla anti aging uygulamalarıdır ve yaşlanma sürecinin cilt üzerinde ki olumsuz etkilerinden cildi korumak maksadıyla uygulanmakta olan hem tamamlayıcı hem de önleyici bir yaşlanma karşıtı tedavidir. Gençlik aşısı yani IAL sistem, özellikle güneş, alkol, akne, sigara ve solaryumdan zarar görmüş olan ciltler için diğer tedaviler ile birlikte tamamlayıcı bir uygulama olarak da önerilmektedir.

Gençlik Aşısı Hangi Sıklıkta Uygulanabilmektedir?

IAL sistemde üç kez cilde minik aşılar yapılabilir ve aşılar ilk uygulama günü, ilk uygulama gününden sonra on beşinci gün ve son olarak yirmi birinci gün uygulanır. Uygulamanın olumlu etkileri ise ikinci günden itibaren ciltte ışıltı ve parlaklık ile kendisini gösterir. Uygulamanın yılda iki kez yapılması önerilmekte ve bu uygulamanın yılda iki kez tekrarlanması etkisinin uzun süre kalmasını sağlamaktadır. İlk yapılan aşının ardından ciltte belirgin bir şekilde parlaklık ve canlılık ile kırışıklıklarda gerginlik ve hafifleme gözlenmektedir.