Cilt Sarkmasını Önlemenin Yolları | Daisy Poliklinik

Cilt Sarkmasını Önlemenin Yolları

Cilt sarkmaları kadınların mustarip olduğu birkaç konudan sadece biridir. Oluşan bu deforme görüntü hemen hemen her kadını rahatsız eder. Peki, ciltte oluşan bu deforme görüntülerin nedeni nedir? İşte, o nedenler;

Doğal yaşlanma süreci,

Yer çekiminin etkisi,

Güneş ışınlarının zararlı etkisi,

Dengesiz beslenme,

Yeterince su içmeme,

Sigara tüketimi,

Cilde uygun kremleri kullanmamak.

İşte, tüm bu nedenlerle ciltteki kollajen üretimi yavaşlar ve cilt elastikiyetini kaybeder. Ciltte görülen bu durum yaş ilerledikçe önlem alınamayacak bir hale gelir. Bu yüzden yaş 30 – 35 olduğunda önlemlerinizi almaya başlamanız gerekmektedir. Peki, cilt sarkması nasıl önlenir? Gelin, nasıl önleyebileceğinize bir bakalım;

1. Beslenme ve egzersiz programları: Cildin yapısına uygun beslenme programı uygulanmalıdır. Cildin beslenmesi kendi beslenme düzenimize bağlıdır. Bir de mevcut kas yapınızı güçlendirecek egzersiz programına ihtiyacınız var. Yüz egzersizleri sarkmalara yol açan bağ dokularını güçlendirerek sarkmaların oluşumunu engelleyecektir. Bağ dokusunun artan oksijeni ve artan kan dolaşımı cildimizin gençliğini korur.
  2. Cilt bakımı: Cildin ihtiyacı olan bazı vitaminler vardır. Cildin bu vitamin ihtiyacını bakım yapmadan karşılamamız mümkün değildir. Kollajen üretimini arttırmak ve elastin yapıyı korumak için bu cilt bakımları gereklidir. Kişinin cilt tipine göre cilde hyaluronik asit, antiaksidon ve C vitamini gibi birçok serumun kullanıldığı kürler kişiye uygulanır. Özel maske takviyesi ile de sarkmanın önüne geçmek için kesin adımlar atılır.

Peki, tüm bu önlemler için artık çok geçse? Saten germe uygulamaları sizin için sunulan seçeneklerden biri olabilir. Ultrasound ve Radyo frekans enerjisini birleştiren teknoloji ile cildinizi yeni bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Kollajen artışı bu yol ile desteklenir ve cilt kaybettiği elastikiyeti geri kazanır. Bu seçenek ameliyatsızdır. Ameliyattan korkan ya da ameliyatı tercih etmeyenler için bir seçenek oluşturur. Ameliyat olmadığı için uygulama sonrası herhangi bir iyileşme dönemi gerekmez. Uygulamayı yaptıran kişi seans sonrası hayatına kaldığı yerden devam edebilir. 3. seanstan sonra cildinizdeki toparlanmayı gözünüzle görecek ve çok şaşıracaksınız.

Siz de cilt sarkmaları ile yüz yüze kalmamak istiyorsanız cildinizi korumak için kendi önlemlerinizi alabilir ya da medikal uygulamalara başvurabilirsiniz.