Bizi Arayın

İstanbul: (0212) 709 85 35 Adana: (0322) 459 40 11 İskenderun: (0326) 617 36 69 Whatsapp: 0535 669 40 69

Facebook Adresimiz Instagram Adresimiz Twitter Adresimiz Youtube Adresimiz

Cildimizde oluşan yaşlılık belirtileri

Yaşlın ilerlemesi ile birlikte bedenin çeşitli belirtiler göstermesi, işlev kayıpları göstermesi son derece olağan bir durumdur. Ancak bu belirtilerin kontrol edilmesi ve de geciktirilmesi de mümkündür. Göreceğiniz yaşlılık izlerini azaltabilir, basit uygulamalar ile daha genç bir görünüme kavuşabilirsiniz. Yaşlanma belirtileri, pek çok insanda farklı yaşlarda ortaya çıkabilir. Belirtilerin tamamı aynı anda baş göstermeyecektir ancak doğru bir gözlem ile ilerlemeden kontrol altına almanız mümkün olabilir. Özellikle 30 yaşın ardından çeşitli yaşlılık belirtileri gözünüze çarpabilir. Cildin daha hızlı nem kaybetmeye başlaması, elastikiyetini de kaybetmesi anlamına gelir. Bunun bir sonucu olacak ise çizgilerinizin derinleştiğini görebilirsiniz. Bu durum 40’lı yaşlar ile birlikte ise kırışıklıkları ortaya çıkaracaktır. Üstelik bu yaşın aşılması ile birlikte kırışıklıklar ya da sarkmalar sadece yüzde değil, bedenin çeşitli yerlerinde göze çarpabilir. Kol içlerinde sarkmalar söz konusu olabilir, bacak içlerinde de aynı durum gözlenebilir ve göğüs, kalça ve karın gibi bölgelerinde de sarkmaların söz konusu olmaya başladığını örebilirsiniz.

Peki, cildimizde oluşan yaşlılık belirtileri neler olacaktır? Başlangıçta belirtiler 30’lu yaşlarınızda derinleşen yüz çizgileriniz olacaktır. Bu noktada çeşitli bakımlar, destekler ile kendinize dikkat etmeniz ve çizgilerinizin kırışıklıklara dönüşmesine engel olmanız gerekmektedir. Diğer taraftan güneşe karşı daha hassas hale gelmeniz ve çeşitli lekelerin ortaya çıkması da bir yaşlılık belirtisi olarak değerlendirilebilir. Bu tür lekeler söz konusu olduğunda çeşitli tedavi şekillerinin mevcut olması ise iç rahatlatıcı bir unsur olmaktadır. Önemli nokta ise cildinizi doğru bir şekilde gözlemlemenizdir. Güneş lekeleri, kırışıklıklar, çizgiler ve sarkmalar birer yaşlılık belirtisi olabileceği gibi, çeşitli önlemler ve uygulamalar ile kontrol altına alınabilir ya da tamamen ortadan kaldırılabilir. Son olarak belirtmek gerek ki, bedeninizin yaşlanmaya başlaması dudaklarınızın da incelmesine sebep olabilir. Çeşitli bakımlara erken yaşlarda başlamak, özellikle nemlendirmeye dikkat etmek bu tür durumların gecikmesini sağlayabileceği gibi tamamen ortadan da kaldırabilir. Cildiniz çeşitli şekillerde yaşlılığını dışa vurabilir. Önemli olan sizin bu tür belirtileri gözlemleyip, gerekli önlemleri almanız olacaktır. Basit uygulamalar ile bedeninizin yaşlılık belirtilerini ortadan kaldırabilirsiniz.