Baby Face Thulium Lazer | Daisy Poliklinik

Baby Face Thulium Lazer

Baby Face Thulium Lazer tedavisi, çeşitli durumlar yüzünden leke sorunu yaşayan ciltler için mükemmel bir seçenektir. Cildin renk değişikliğini, kahverengi lekeleri ve melazmayı giderir. Baby Face Thulium Lazer tedavisi ile doku ve cilt netliği belirgin şekilde gelişir.

Baby Face Thulium Lazer tedavisinde yüz ve boyun bölgesindeki lekelerin giderilmesi amacıyla gereken süre yaklaşık 30 dakikadır. Uygulama sonrasında cilt kızarabilmektedir. Ancak ilk günün sonrasında normale dönecektir ve üçüncü günde ise değişiklikler gözlemlenebilir hale gelmektedir.

Baby Face Thulium Lazer tedavisi hızlıdır ve herhangi bir cerrahi kesik olmaksızın gerçekleştirilir. Baby Face Thulium Lazer tedavisinin çok sık tercih edilmesinin nedenlerinden biri de budur. İşlem sadece yüz için değil, aynı zamanda boyun, göğüs, kollar, bacaklar ve sırtta bulunan lekeler için de uygulanmaktadır.

Baby Face Thulium Lazer tedavisi sonrasında ciltte kızarıklık oluşması nedeni ile eğer hasta çalışıyorsa uygulamanın hafta sonu yapılması çok daha iyi olacaktır. Böylelikle kişi yenilenmiş bir cilt ile hafta başında işine geri dönebilir.

Baby Face Thulium Lazer tedavisi sonrasında oluşan kızarıklıkların ardından küçük bir soyulma meydana gelmektedir. bu süreçte nemlendirici kullanılması uygundur. Ancak bu soyulma kimyasal peeling tedavisinden sonra oluşan soyulma kadar ciddi değildir.

Tedavi öncesinde eğer hasta isterse bölge uyuşturucu kremlerle acıya duyarsız hale getirilmektedir. Böylelikle hasta çok daha konforlu bir deneyim yaşar.

Baby Face Thulium Lazer uygulamasında 4-5 gün gibi kısa sürede çok belirgin ilerlemeler görülmektedir. Soyulma sonrasında, daha pürüzsüz ve renk eşitsizlikleri giderilmiş bir cilt ortaya çıkar. Lekelerde ciddi derecede gerileme olur. Baby Face Thulium Lazer tedavisinde 200 mikron cilde nüfuz eder, böylece kollajen üretimi uyarılır. Tedavi cilt lekelerinin yanı sıra ince kırışıklıkların giderilmesi için de kullanılmaktadır.