Bizi Arayın

İstanbul: (0212) 709 85 35 Adana: (0322) 459 40 11 İskenderun: (0326) 617 36 69 Whatsapp: 0535 669 40 69

Facebook Adresimiz Instagram Adresimiz Twitter Adresimiz Youtube Adresimiz

Altın İğne ile Yüz Germe
altın igne
Uygulama videomuzu izlemek için tıklayınız.

Cildiniz Sorunlar Neden Oluşur?

Cildin epidermis ve dermis olarak adlandırılan (üst ve alt tabakası) ve arasında bulunan diğer cilt katmanları temel taşları oluşturmaktadır. Çevresel faktörler, yaşam şekli, beslenme ve  yaşa bağlı olarak cildin yenilemesinin yavaşlamasıyla zayıflayan ciltte sarkmalar, gevşemeler, kırışıklıklar, gözenekler, ton farklılıkları, simetri bozuklukları, lekelenmeler vs sorunlar hızlı bir şekilde ortaya çıkar bunun sonucunda kişinin cilt görünümü cansız, solgun, yorgun ve yaşıtlarından daha yaşlı bir görünüm ortaya koyar.

Cilt görünümünüz gün içerisinde nasıl?

SolgunYorgunCanlı

Cildinizde hangi problemler var?

SarkmaKırışıklıkSivilce izleriCilt çatlağıCilt tonu farklılığı

Kaç yaşındasınız?

Yaşıtlarınızdan daha yaşlı bir görünüme sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz?

EvetHayır

Cildinizdeki sorunları makyaj ile kapatmak zorunda kalıyor musunuz?

EvetHayır

Size konuyla ilgili neler yapabileceğimiz hakkında bilgi vermemizi ister misiniz?

Adınız ve Soyadınız

E-posta adresiniz

Telefon Numaranız

Hangi şubemizden hizmet almak istiyorsunuz?

İstanbulAdanaİskenderun

Cildimin Güçlenmesi ve Sorunları Giderilmesi İçin Neler Yapmalıyım?

Altın iğne frekans cilt katmanlarının en alt tabakasından en üst tabakasına kadar onarım sağlayarak komplike bir etki içerir. Bu sistem cildin bir bölümüne değil tamamına ulaşabilen ve cildinizin üzerinde herhangi bir komplikasyon yaratmadan, uzun süren iyileşme dönemi gibi sıkıntıların olmaması, ayrıca işlemi her mevsimde uygulanabilmesi tercihiniz olacaktır.

Altın İğne Neden Tercih Etmeliyim?

Günümüzde ciltte oluşan problemlerin çözümünde ameliyata gerek kalmadan ve kısa sürede etkisini görüp işlem sonrası kısa sürede iyileşme sağlayarak sosyal hayattan alı koymayan eve kapanma zorunluluğu olmayan bir yöntem olan altın frekans ile uygulama kişiler için önemli bir avantaj.

Ayrıca bu yöntemi diğer iğneli radyo frekanslardan ayıran en önemli fark sadece iğne ucunda radyo frekans akım ile sınırlı kalmadan cilt altına hat boyunca stabil bir şekilde radyo frekans enerjisini ulaştırması ve yüzümüzdeki cilt katmanlarının bölgelere göre kalınlıklarının farklı olması sebebiyle (örneğin; alın, yanak, boyun, göz çevresi cilt derinlikleri ) kişinin cilt analizi sonrası bu bölgelere 0,5 ile 3,5 mm ,ye kadar uzanan derinliklere ulaşmamızı sağladığından etkisi ve sonuçları çok daha etkilidir.

Altın İğnenin Cildinizdeki Hangi Sorunlara iyi Gelir?

Cildin tüm katmanlarına ulaşabilen sistemi mikro altın iğneler ve radyo frekans dalgaları
İle cildin en alt tabakasından üste doğru cildin Kolej enini uyarıp tüm katmanlarda var olan sorunları onarır bir nevi tamirat tadilat gerçekleştirir bunun sonucunda sarkmaları giderir, kırışıklıkları azaltır, gözenekleri sıkılaştırır, sivilce izlerini ve çukurlukları giderir, ciltte tonlama yaparak renk farklılıkları ortadan kaldırır lifting etkisi yüz ovalini daha düzgün şekilde ortaya çıkarır.

Altın İğne Uygulamasında Kombine Edebildiğimiz Çalışmalar?

Cilt sorunlarında kimi zaman tek sistem sorunların çözümünde zaman alabildiğinden veya yeterli seviyede etki görememe durumunda kliniklerimizde Ameliyatsız Saten Yüz Germe ile Kombine Çalışmalar yaparak  Uygulama sonrasında Somon DNA’sı Gençlik aşıcı + hyaluronik asit + PRP ile kombine çeşitleri ihtiyaca göre uygulaya bilmekteyiz.

Altın İğne’nin Cildime Faydaları Nelerdir?

Sarkmaları giderir

Kırışıklıkları azaltır

Gözenekleri sıkılaştırır

Akne ve sivilce izlerini ve çukurlukları giderir

Cilt oluşan ton farklılıklarını giderir

Sebum (cilt yağı) dengeler ve düzenler

Cilt çatlaklarını giderir.

Cilt Gençleştirme ve Cilt Yenileme

Altın İğne’in Yan etkileri var mıdır?

Uygulama sonrasında hiçbir yan etki oluşmaz son derece güvenli ve kontrollü bir sistemdir.

Altın İğne Uygulamasındaki İğneler Ağrılı mıdır?

Bilinen iğnelerin aksine bu sistemde kişiye özel kullanılan Altın iğne Şok suz bir teknolojiye sahip oluşu uygulama sonrası morluk ve iğne izi gibi durumları ortaya koymaz uygulama önce anestezik krem uygulamasıyla ağrı minimize edilmekte ve kişinin konforu arttırılmaktadır.

Altın İğne Kimler Uygulata Bilir?

Yukarıda bahsettiğimiz cilt sorunları yaşayan kadın – erkek ve tüm yaş gruplarına 4 mevsim rahatlıklar uygulanabilir.

Altın İğne Seans Sayısı Nedir?

Cildin sorunlarına göre 3 ile 4 hafta arayla tercihe göre 3 seans uygulana bilinmektedir.

Altın İğne ile İşlem Sonrası Neler Yapmalıyım?

İşlem sonrası ciltte uygulanan bölgede 1-2 saat hafif kızarıklık oluşacak ve bu süre sonrasında geçecektir. Cildi günlük nemlendirmek ve güneş koruyucu kullanılmasını öneriyoruz.