Bizi Arayın

İstanbul: (0212) 709 85 35 Adana: (0322) 459 40 11 İskenderun: (0326) 617 36 69 Whatsapp: 0535 669 40 69

Facebook Adresimiz Instagram Adresimiz Twitter Adresimiz Youtube Adresimiz

Lazer ile Akne Skarı Sivilce İzi
sivilce, akne tedavisi

(CO+RF) FRAKSİYONEL LAZER

Lazer ışınları ile derinin sıcaklığı arttırılıp buharlaşma sağlanarak derinin üst tabakası soyulur. Bu süreç hücre yenilenmesini hızlandırır. Uygulamadan bir hafta sonra ise ciltte sıkılaşma akne izlerinin giderilmesi,gözeneklerin sıkılaşması,cilt lekeleri ve kırmızı lekelerin giderilmesi,tonlamayı düzenleyerek genel görünümde düzelme fark edilir. Pürüzsüz genç bir cilt oluşur.

Özellikle genç yaşta sivilce sorunlarının ortaya çıkmasıyla ve kişininde bunları elle sıkarak kurtulma isteği yada yaşattığı enfeksiyon nedeniyle ile cilt üzerinde skar izleri dediğimiz çukurluklar,  kırmızı ve kahverengi sivilce lekeleri ve izler bırakır. Bu izlerin kendi başına cildi terk etmesi maalesef kolay olmadığı gibi bu şekilde sosyal hayatı da olumsuz etkilemektedir.

Kaç yaşındasınız?

Yüzünüzde hangi problemleri yaşıyorsunuz?

Akne-Akne İziCilt ÇukurluğuDerin GözenekKırmızı Cilt Lekeleri

Size konuyla ilgili neler yapabileceğimiz hakkında bilgi vermemizi ister misiniz?

EvetHayır

Adınız ve Soyadınız

E-posta adresiniz

Telefon Numaranız

Hangi şubemizden hizmet almak istiyorsunuz?

İstanbulAdanaİskenderun

Cilt Çukurluğu Nedir ve Nasıl Giderilir?

Sivilce sonrası yada cilt sorunları nedeniyle oluşan çukurlukların açık olması nedeniyle burada siyah nokta dediğimiz kirden ve ölü hücreden kalan tıkaç şekli olan bu küçük siyah noktacıklar cildinizin yağ salgısını olumsuz etkilediğinde dışarı çıkması geren yağlar cilt içerisinde kalarak yeniden sivilce oluşumuna neden olur bu durum söz konusu olduğunda güncel yaşamınızda cilt temizliğin izin yeterli seviyede yapılamıyor olmasıdır. Öncelikle bu durumdan arınmak ve cildinizin yağ salgısını düzenlene bilmesi için cildinizin medikal bir bakıma ihtiyacı olduğunu ve bu bakım sonrası mevcut gözeneklerin giderilmesi için  farklı dalga boyuna sahip cilt sorunları için kullanmakta olduğumuz  CO2 fraksiyonel lazer ile kısa sürede çözüme kavuşturmak mümkündür.

Lazerle Akne (sivilce) skarı tedavisi nedir?

Ciltte oluşan skar izlerinin giderilmesinde bu güne kadar çeşitli uygulamalar yapılmıştır örneğin pellinler, cilt soymaları, çeşitli kremler vs, bunlar bir noktaya kadar kişileri mutlu etsede çözüme ulaşmakta zorlanan bu tip skar izlerinde lekelerde yara ve yanık izlerinde son yıllarda kullanılan en etkili çözümlerden biri CO2 fraksiyonel Lazer teknolojisi yapılan uygulamalardır.
Çünkü yüzeysel ve derinliği bir noktaya kadar inen diğer uygulamalarda hedeflenen bölge daha aşağıda olması nedeni ile bu sistemin kişiye sağladı önemli faktör uygulama yapılan bölgelerde belli derinliğe kadar ulaşması ulaşılan derinlikte eşit ve homojen bir iyileşme sağlıyor olması sonuç adına güçlü ve güvenli bir etki sağlamaktadır.

Lazerle Akne (sivilce) skarı tedavisinin Faydaları nedir?

Aktif sivilce oluşumunu durdurur.
Cilt çukurluklarını giderir.
Skar ve sivilce izlerinde bunların oluşturduğu kızarıklıklar,da etkin iyileşmeler sağlar.
Cilt altında sivilce oluşumuna neden olan bakterileri lazer Işınları ile sonlandırır.
Diğer uygulamalara göre daha hızlı etkin ve mutlu sonuçlar ortaya koyar.
Cildin sıkılaşmasını sağlar.
Ciltte güçlü kolajen artışı sağlar
Cildin yağ dengesini düzenler.
Sivilce sonrası ortaya çıkan tüm renkli lekeleri ortadan kaldırır.